Gå til innhold

Kjøpt meg Polo 6N 1.6

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

hei ja..

Har kjøpt meg en slik en da. Den var veldig billig så jeg klinte til. Noen som har orginale demper og fjærer liggende?

Har forøvrig en 4-2-1 manifold på bilen også. Hvis noen kan gi meg en orginalmanifold og litt penger i mellom så hadde det vært fint.

Det samme kan gjøres dersom du har orginalfjærer og dempere på bilen men vil ha gule koni med 60mm senking forand og 40mm bak.

tjoohei..

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Jeg har to orginale bakdempere.. Trenger minimum 2 frontdempere og 4 orginale fjærer.

send meg en pm viss du vil ha.... Bor riktignok i Haugesund men frakt å slike ting skal nok gå greit... så skriv en beskjed viss du ikke får tak i noen som bor nærmere :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alle dempere og fjærer liggende....og brodern fyker stadig mellom Oslo og Larvik så frakt er egentlig ikke noe prob men jeg har jo ikke brukt for det du har da........

Men du kan få mitt for en billig penge(hadde tenkt å ha det liggende men det er vel ingen vits)....

Hva slags manifold var det?

Hva vil det si??????

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det vil se en grenrørsmanifold som går fra 4 til 2 til 1 rør. Like lange rør på manifolden.

Har også trimkam med justerbart kamdrev om noen vil bytte med litt penger i mellom.

Hilsen

Marius logget inn som Crockett

Toyota Avensis `02 (Drittbil!)

x-Volvo V40 `99

x-Nissan Primera SRI `96

x-Nissan Sunny SR `95

x-Corvette `84

Lenke til kommentar
Del på andre sider