Gå til innhold

min første mod WIP

Ranger emnet

audifanatic

Anbefalte innlegg

Her er min første mod i Photoshop. det er en Golf 2 som skal modifiseres med små ting og senkes mye!

Hittil så har jeg satt på G60baklys, Sota ruter, Andre felger, fjerna spyler dyse bak, fjerna nøkkelhull på bakluka og annet enderør.

Kom med forslag og tips til hva jeg kan gjøre bedre.

Volkswagen-Misc-shoppuy.jpg

Henrik

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olsen

Fjerne bakvisker'n, fjerne plasten på hjulbua bak, kanskje fjerne lista som deler bakvinduene i to?

Få på en endestuss igjen :p

Kan jo senke den bittelitt til, ellers ser det bra ut i mine øyne :)

Bakviskeren skal fjernes, leter rundt etter en finere endestuss, fjerne tauekrok. og den som deler bakvinduet blir der den er ;)

Takker for positive svar :D

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by -[T]-

sorry ass...nå er det på tide å heve bilen litt igjen :)

Jeg er for senking av biler, men moderat..er det bare jeg som liker biler som er kjørbare? eller fin mod :) Hva med å leke deg litt med andre farger ?

så enig så enig. hjulene burde slutte der hjulbuene begynner..!

men en ellers fin modd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å prøve meg på farger, har laget den i blå, men syntes ikke akkuarat den nyansen jeg laget var helt optimal så derfor er ikke det bildet lagt ut. Men jeg skal se om jeg får tid til å fixa litt på dørene og skiftet farge. Er litt interesert i å prøve å få satt på noen dørhåndtak fra Audi A6 eller lignende, noe litt mer smooth!

Skall se om jeg får fixa en liten mellomting på høyden på bilen, liker litt skamsenka golfer :D men jeg bøyer meg for flertallet

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider