Gå til innhold

Det mest ydmykende jeg har opplevd

Ranger emnet


Otto von Bismarck

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

husker jeg måtte gi starthjelp til en overstyla A3 på lørenskog(maccern) gutten hadde jo stått stille i over en time(ikke spillt masse musikk).

da måtte gamle gode golf 2 frem å hjelpe...

godt å se at nye vw/audi er kvalitetsgreier..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pug106_S16; jeg vet at nyere Pug'er er bedre (det skulle f*'n meg bare mangle :D)

 

Jeg har kjørt noen greie biler, men jeg tror det er få biler som er så nytbare som en 205 GTI 1,9. Det er få biler som så til de grader får hornene til å vokse frem og gjør enhver liten handletur til et tynt påskudd for en times omvei langt ut på Sotra! 1,9 har passe med muskler sånn at du kan piske bilen litt uten at det går alt for fort, stabile bremser, akseptabel kasse - og helt lysende kjøreegenskaper med rask turn-in og nøytral til overstyrt balanse. Men pass deg for å løfte på gassen når du først er kommet inn i svingen, da kommer hekken vanvittig fort :eek:

 

Det er akkurat derfor det er så vanvittig irriterende at de er så lite holdbare, jeg savner å kjøre en sånn men ikke å eie en. Om 106 er halvparten så morsom og litt mer holdbar har du nok sikret deg en perle kan jeg tenke meg, du kjenner kanskje til følelsen av gangsperre i kinnene kan jeg tenke meg ;)

 

Når det gjelder den radiostasjonen så var det et veddemål med chiefen og jeg tror jeg brukte en hel arbeidsdag på den jobben. Men det var mange timer mindre enn han brukte på å gjøre periodisk vedlikehold kun bevæpnet med en Leatherman :D

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen:

 

Nei, jeg har hørt litt av hvert om Peugeot, og folk stussa litt på mitt valg av bil. Peugeot liksom... ha! Men ofte når de får sitti på, eller noen få utvalgte får prøve, så pleier de å sitte igjen med et lite smil... Klart, holdbarheten kan jeg egentlig ikke uttale meg så mye om, siden jeg ikke har hatt den mer enn et års tid. Men jeg regner ikke med å få de alt for store problemene...

 

106 S16 (GTi), funker vel neste på samme måte som 205 1,9 GTi skulle jeg kanskje tro, sånn sett med fart, akks, go-cart-følelse. Artig bil å kjøre i hvertfall! Koser meg jeg...

 

Har aldri satt opp noe mer med en radiostasjon enn det man lærer på FSR-kurs... Endte opp som blodkvart på Tordenkjold, og de gjør jo ikke stort annet enn å lære bort de feilene de lærte av de foregående instruktørene...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

husker jeg måtte gi starthjelp til en overstyla A3 på lørenskog(maccern) gutten hadde jo stått stille i over en time(ikke spillt masse musikk).

da måtte gamle gode golf 2 frem å hjelpe...

godt å se at nye vw/audi er kvalitetsgreier..

 

hehe..ikke for å beskytte vag/audi på noe måte...

 

men hele saken dreide seg jo om et 12v batteri da.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår