Bamsemoms Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Jeg hadde store fine planer for turen til Larvik.... Gledet meg villt etter å se mange groome biler. En times kjøring fra Drammen så er jeg enderlig i Larvik sentrum.. Etter mye leting og kjøring fant jeg endelig veien til Nordykjøpe senteret. Jeg kjører veien opp til Senteret. Plutselig ser jeg masse røde plastikk biter liggenede i veien, og et objekt som virer rudt i veien, men jeg ser ikke hva det er (trodde det var en plastikk pose)men der tokk jeg feil. Det var en katt som hadde knust bakbeina og sprelte seg framover med fram med frambeina i sirkler på asfalten. Eieren av en BMW e-36 står å ser forskrekket. Det var ei jente med blondt hår. Og noen av hennes fulle gutte venner står å ser på å skriker og lurer hva de skal gjøre. Jeg stopper å går ut for å se nærmere og jeg forstår fort at det ikke er noe håp for katten. Ringer noen som har litt ekspertise på området og de sier ta å slå den i hode. (Jeg som katte elsker har ikke hjerte til å gjøre slikt, men forstår at det er best for begge parter). Jeg finner fort fram original jekken til bilen, og gir den til den fulle og mindre desperate mannen som står å slår katten for full maskin(huff jeg ble dårlig) Jeg går bort og ser. Den lever fremdeles. Jeg tar over for å få den død fort som mulig og etter noen flere slag så håper vi den er død. Det som faktisk hender er at storebroren til henne som eier katten kommer bort. Dere kan tenke der situasjonen. Vi står å slår en katt som er blitt påkjørt og familimedlem av katten kommer bort og lurer på hvem sin katt det er. Jeg har en sterk følelse på at henne som kjørte bilen har kjørt fort. En rigger front knuser ikke i 40km/t(1/3 av fronten var knust) ved å trefe en katt. og det var god sikt rundt veien med skulder og grass. Håper den katten har 9 liv. R.I.P puse katt.:( [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 jeg kjørte på en rev engang i 100 km/t, og jeg fikk ingen skader på fangeren min. Snodig. Mest humane er jo seff og avlive noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 en kompis traff også en rev med sin E36 en gang... vet ingenting om hastigheten, men eneste skade var en liten sprekk i fanger + spreder quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Her var spreder, og gass på spreder knust også. og jeg har hørt at rigger fangere skal tåle mye pga at det er sei plast i de. Er så mektig iritert. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by Bamsemoms Jeg hadde store fine planer for turen til Larvik.... Gledet meg villt etter å se mange groome biler. En times kjøring fra Drammen så er jeg enderlig i Larvik sentrum.. Etter mye leting og kjøring fant jeg endelig veien til Nordykjøpe senteret. Jeg kjører veien opp til Senteret. Plutselig ser jeg masse røde plastikk biter liggenede i veien, og et objekt som virer rudt i veien, men jeg ser ikke hva det er (trodde det var en plastikk pose)men der tokk jeg feil. Det var en katt som hadde knust bakbeina og sprelte seg framover med fram med frambeina i sirkler på asfalten. Eieren av en BMW e-36 står å ser forskrekket. Det var ei jente med blondt hår. Og noen av hennes fulle gutte venner står å ser på å skriker og lurer hva de skal gjøre. Jeg stopper å går ut for å se nærmere og jeg forstår fort at det ikke er noe håp for katten. Ringer noen som har litt ekspertise på området og de sier ta å slå den i hode. (Jeg som katte elsker har ikke hjerte til å gjøre slikt, men forstår at det er best for begge parter). Jeg finner fort fram original jekken til bilen, og gir den til den fulle og mindre desperate mannen som står å slår katten for full maskin(huff jeg ble dårlig) Jeg går bort og ser. Den lever fremdeles. Jeg tar over for å få den død fort som mulig og etter noen flere slag så håper vi den er død. Det som faktisk hender er at storebroren til henne som eier katten kommer bort. Dere kan tenke der situasjonen. Vi står å slår en katt som er blitt påkjørt og familimedlem av katten kommer bort og lurer på hvem sin katt det er. Jeg har en sterk følelse på at henne som kjørte bilen har kjørt fort. En rigger front knuser ikke i 40km/t(1/3 av fronten var knust) ved å trefe en katt. og det var god sikt rundt veien med skulder og grass. Håper den katten har 9 liv. R.I.P puse katt.:( Gledet meg veldig jeg også når jeg satt på med deg. Hadde vell like store forventninger. Se mye tøffe biler og hilse litt på folk å sånn. Å som du sier at det var en plastikkpose så trodde jeg det var ett ekorn. Så litt sånn med det første. Synes rett å slett synd på katta at den måtte lide så lenge før den ble drept! Bare å se den katta løpe over veien gikk veldig inn på meg. Passer selv på en katt for øyeblikket å liker katter veldig godt. Så eieren hadde panikk. Å issteden så kunne jo di folka som satt på tatt livet av den. Virka jo ut som voksne folk men herregud. FYLL OG BIL HØRER IKKE MED. Gikk til å med oppe på Nordbyen kjøpesenter å irriterte meg pluss at jeg var noe stressa over at jeg gikk i andres flasker! Var litt nærvøs nesten hele kvelden. Hadde til å med en ekkel drøm inatt at ett dyr ble delt opp så det sier seg selv. Det gikk veldig inn på oss. Å Rièger fronten hennes som var borte kan ikke bli så ødelagt i 40.. Hu må ha kjørt i 60 eller noe for at det har skjedd. Er jo hardplastikk. Men når det sprekker så sprekker det noe sinnsykt. Å når jeg kom hjem hørte jeg med en fra Larvik som også hadde vært på Streetmeet . Da hadde visstnokk den Bmw`n fått skade på torsdagen også. Mellomakselen hadde ryki. Å hu hadde visstnokk lånt bort bilen. Senere på kvelden hadde hun også lånt bort bilen. Så var personen som kjørte den nær ved å kræsje i en annen bil, og derreter traff personen ett gjerde. Da var bilen visstnokk totalvraka. Ikke vet jeg om dette er 100% sant det som skjedde etterpå men hvor dum er man ikke når man har med seg fulle folk og skal på biltreff pluss at man låner bort bilen til andre når slikt har skjedd før?!? :mad: Vi har sett dette gang på gang. Å dette er noe som ikke burde skje. Bil og alkohol hører ikke med på biltreff! Håper katta får ett bedre liv etter denne hendelsen. Ett liv er ett liv. Selv om det er en maur. Så hver glad dere har ett liv og hold dere unna alkohol og bil. Hver hjemme eller noe. Fordi man har ikke kontroll på hva man gjør i fylla. Man ødelegger så veldig mye for andre som faktisk vil ha det morsomt. Å man trenger ikke drikke for å ha det morsomt. Går fint ann ;) Hvil i fred pus :( CalibR Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Hun hadde akkurat fått bilen og hadde ikke forsikring på den om det er den jeg tror det var. også lånte hun bort bilen til noen som var beruset som dro den i godt over 100km/t og fikk en smell i sida da det kom en fra høyre og traff de i bakenden og de gikk da videre inn i dette gjerdet.. (de påsto at det var hans skyld,han som kom fra høyre.) ja han hadde jo vikeplikt,men så kom de i over 100 i 60'n. Stod å hørte de snakke om episoden nedpå taxi'n i sfj. Alkohol og bil =No No! -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 kansje jeg skulle ringe politiet å si i fra om hendelsen. har sykt lyst. Her sittre jeg igjen med vode følelser over at jeg har tatt livet av en katt RIP pusen Bamsemoms [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Stakkars pusen? Hva f**n har den driten å gjøre i veien? Jævla løpende uforutsigbare fartsdump. En ting er grise sikkert, at hvis jeg kjører på ei katte i veien og noe blir ødelagt på bilen, da skal eieren av det løpende luse sirkuset be til gud om at katta ikke er merket med navn og adresse. Og skjønner at noen syns det var så utrolig traumatisk og se dakkal lille puse katte puuuuuusi puuuusi katten ligge sprelle på bakken og alle er mongo og skriker og skjønner ikke hva de skal gjøre -- og at muligens eieren av bmw'n det gjald her er sterkt tilbakestående osv -- men det gjør det fortsatt ikke førerens feil at katte f**n er å leker chicken med støtfangere ute i veien. Og før noen begynner å mase om "bilen kjørte så fort, buuhuuu, stakkars pus" så tenk ivertfall i 2 sekunder på at det er noe som heter MOTORVEI her i landet hvor katter også blir påkjørt. Hvis folk absolutt skal ha dritten løpende rundt over alt så får de bare ta konsekvensene når lille pus skal sjekke pigmentene i lakken på frontfangeren din. Stakkars katt...ikke faen. http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 vil ikke si jeg synes noe synd på katten, for jeg hater katter.. men vagen ; hadde du sagt det samme om en hund? eller for og gjøre det enda værre, din egen hund?(om du hadde hatt noen) husdyr/kjæledyr er ikke smarte vesener, og om du uheldigvis skulle komme til og kjøre over en, så er det ikke stort mye og gjøre.. en ting er sikkert..jeg svinger ikke av veien, eller lar bilen gå til spille hvis en katte nekter og fløtte seg.. 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by vagen Stakkars pusen? Hva f**n har den driten å gjøre i veien? Jævla løpende uforutsigbare fartsdump. En ting er grise sikkert, at hvis jeg kjører på ei katte i veien og noe blir ødelagt på bilen, da skal eieren av det løpende luse sirkuset be til gud om at katta ikke er merket med navn og adresse. Og skjønner at noen syns det var så utrolig traumatisk og se dakkal lille puse katte puuuuuusi puuuusi katten ligge sprelle på bakken og alle er mongo og skriker og skjønner ikke hva de skal gjøre -- og at muligens eieren av bmw'n det gjald her er sterkt tilbakestående osv -- men det gjør det fortsatt ikke førerens feil at katte f**n er å leker chicken med støtfangere ute i veien. Og før noen begynner å mase om "bilen kjørte så fort, buuhuuu, stakkars pus" så tenk ivertfall i 2 sekunder på at det er noe som heter MOTORVEI her i landet hvor katter også blir påkjørt. Hvis folk absolutt skal ha dritten løpende rundt over alt så får de bare ta konsekvensene når lille pus skal sjekke pigmentene i lakken på frontfangeren din. Stakkars katt...ikke faen. er det mulig å være så blåst? :rolleyes: Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by Mandel vil ikke si jeg synes noe synd på katten, for jeg hater katter.. men vagen ; hadde du sagt det samme om en hund? eller for og gjøre det enda værre, din egen hund?(om du hadde hatt noen) husdyr/kjæledyr er ikke smarte vesener, og om du uheldigvis skulle komme til og kjøre over en, så er det ikke stort mye og gjøre.. en ting er sikkert..jeg svinger ikke av veien, eller lar bilen gå til spille hvis en katte nekter og fløtte seg.. Å begynne mase om "ville du sagt det samme hvis det var [legg inn ett eller annet her]" er åndssvakt. Da kan vi begynne med "ville du sagt det samme hvis det var Briana Banks" - noe som ville vært en tragedie. Tema her er en katt som løp ut forann en bil. I slike tilfeller, hvor bil eiere blir påført kostnader pga andre sin idioti (folk som kjøper svineri som løper ut i veien forann bilen din...ikke lure folk) så har jeg akkurat 0 sympati for noe annet en stakkars bilen. Men siden du på liv og død vil vite det: Hvis jeg hadde en hund/katt, og jeg datt å slo meg så hardt at 99% av hjernecellene mine døde, som resulterte i at jeg syntes det var en KJEMPE ide å la noe jeg var glad i løpe fritt rundt forann biler i trafikken (og du må være ganske tilbakestående for å ha en sånn mening) -- så kunne jeg ikke klagd hvis en eller annen kjørte på dyret. Da har jeg kun meg selv å takke. http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by KaiFred er det mulig å være så blåst? :rolleyes: Så du syns det er greit at ett dyr av fri vilje løper ut i veien forann bilen din, og ødlegger frontfangeren din? Det syns du er HEEEEEEEEEEELT greit. Ser ikke noe problemer med å måtte punge ut med 3-4000kr for en ny støtfanger, og noen tusen lapper til for å få den lakkert og montert. Sånt syns du er HELT ok? Idiot. http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by vagen Så du syns det er greit at ett dyr med vilje løper ut i veien forann bilen din, og ødlegger frontfangeren din? Det syns du er HEEEEEEEEEEELT greit. Ser ikke noe problemer med å måtte punge ut med 3-4000kr for en ny støtfanger, og noen tusen lapper til for å få den lakkert og montert. Sånt syns du er HELT ok? Idiot. jarra, så du tror katta løpte ut foran bilen med VILJE? omg, you made my point... Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by vagen Så du syns det er greit at ett dyr med vilje løper ut i veien forann bilen din, og ødlegger frontfangeren din? Det syns du er HEEEEEEEEEEELT greit. Ser ikke noe problemer med å måtte punge ut med 3-4000kr for en ny støtfanger, og noen tusen lapper til for å få den lakkert og montert. Sånt syns du er HELT ok? Idiot. Med vilje? Mener du at f.eks en katt eller et rådyr løper ut i veien for å lemleste seg selv og gjøre mest mulig skade på bilen din da eller? :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by vagen Stakkars pusen? Hva f**n har den driten å gjøre i veien? Jævla løpende uforutsigbare fartsdump. En ting er grise sikkert, at hvis jeg kjører på ei katte i veien og noe blir ødelagt på bilen, da skal eieren av det løpende luse sirkuset be til gud om at katta ikke er merket med navn og adresse. Og skjønner at noen syns det var så utrolig traumatisk og se dakkal lille puse katte puuuuuusi puuuusi katten ligge sprelle på bakken og alle er mongo og skriker og skjønner ikke hva de skal gjøre -- og at muligens eieren av bmw'n det gjald her er sterkt tilbakestående osv -- men det gjør det fortsatt ikke førerens feil at katte f**n er å leker chicken med støtfangere ute i veien. Og før noen begynner å mase om "bilen kjørte så fort, buuhuuu, stakkars pus" så tenk ivertfall i 2 sekunder på at det er noe som heter MOTORVEI her i landet hvor katter også blir påkjørt. Hvis folk absolutt skal ha dritten løpende rundt over alt så får de bare ta konsekvensene når lille pus skal sjekke pigmentene i lakken på frontfangeren din. Stakkars katt...ikke faen. Var forresten gjennom ett boligfelt hvor det var 40 km/t fartsgrense. Å bilen ble skrota senere på kvelden når hun lånte den vekk til noen, pluss at dem tokk mellomakslinga visstnokk på torsdag.. Må jeg si noe mer? Eller er du å høster blåbær? Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg