Woundz Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Det blir jo på en måte det samme som en liten unge det.. Som bare MÅ løpe ut i veien foran en bil for å f.eks hente ballen sin og en katte som må løpe over veien etter en annen katte.. Det blir litt feil å dra inn mennesker og dyr her, men for meg så høres det ut som(vagen) syns det er samma om det er en liten unge\bikkje\katt som løper ut i veien og HAN kjører over det, så skal han få erstattning på fangeren sin og lakk! Både ungen\katten\hunden er familiemedlemmer, selv om noen personer er mer kalde enn andre.. Jeg personlig vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde kjørt på en katt\eller at noen hadde kjørt på min, og det vil jeg heller ikke tenke på! :( Litt vanskelig å formulere seg riktig, slik at alle forstår hva jeg mener men.. [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by Dr_S Så du mener det er riktig å mene at en katteeier skal erstatte plastikk og lakk på bilen din etter at DU har kjørt over den? Tenk før du skriver, skjønner godt noen synes du er blåst. Ja, jeg syns det. Og siden dette er ett åpent forum burde du kunne poste dine meninger om ting. Og jeg har full forståelse for at moderatorer skriver at man skal skjerpe seg og holde seg saklig -- ikke kalle folk IDIOTER og MONGO. Men da får kanskje moderatorene selv la være å slenge med leppa da? Eller så får vi to være enige om at du syns jeg er blåst, og jeg syns du er blåst -- Så trenger du ikke sende meg PM med trusler om utestengelse pga du ikke er enig i min mening. Kan ikke klage på at jeg slenger "idiot" til noen, når du selv slenger "skjønner godt at noen syns du er blåst". http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by vagen Kan ikke klage på at jeg slenger "idiot" til noen, når du selv slenger "skjønner godt at noen syns du er blåst". Godt poeng! Visste ikke at du ikke likte katter da men ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by vagen Kan ikke klage på at jeg slenger "idiot" til noen, når du selv slenger "skjønner godt at noen syns du er blåst". Nå var det ikke dr_s som klaget på deg og dine komentarer, det var en annen moderator. men du er helt klart den som er verst i denne tråden, både til å skli ut fra tema og å slenge dritt til folk. Derfor er denne tråden nå stengt, siden den bare skaper krangling og bråk. Tar med et utdrag fra lovdata. "Enhver trafikkant som skader dyr har omgående meldeplikt til nærmeste politimyndighet eller lokal viltmyndighet om det er viltpåkjørsel. Overholdes ikke meldeplikten er dette straffbart, men det kan det også ha en økonomisk konsekvens om påkjørselen ikke er varslet." Hilsen Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg