Gå til innhold

s13 effektøkning

113deluxe

Anbefalte innlegg

Originally posted by Nissmann

takk skal du ha...

Har den nye fronten... Men hvor mye sånn ca. kosta de??

Er vel ikke dyre greier det der?

-Erik-

Ah, du har den nye fronten ja. Da fins det ikke originaledeler som passer. Men jeg har sett at det fins til salgs av og til på SX-forumet (http://www.200sx-ogn.org) og forsåvidt også på svenskeklubben sin side (http://www.200sx.nu) under kjøp og salg.

Originally posted by Mandel

TG1:

så bilen din i går !!

hørte den og :)

den gikk FRISKTTT

utrolig herlig lyd i bilen, spes når du dro på..

ute og kjører ofte ?

Hehe :)

Var ute og sklei en runde eller fem i går kveld ja, jeg og en kompis. (Han prøvde bilen et par runder).

Joda, lyden er artig den.. hehe..

Sjelden jeg er ute og kjører på kveldstid, men det kan hende det blir en og annen tur senere også ja, skal ikke se bort fra det ;)

Enn du, har du en bil jeg burde lagt merke til? ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

Hehe :)

Var ute og sklei en runde eller fem i går kveld ja, jeg og en kompis. (Han prøvde bilen et par runder).

Joda, lyden er artig den.. hehe..

Sjelden jeg er ute og kjører på kveldstid, men det kan hende det blir en og annen tur senere også ja, skal ikke se bort fra det ;)

Enn du, har du en bil jeg burde lagt merke til? ;)

jeg satt på med acoupe.

Til vanlig putrer jeg rundt i en grønn golf 3 med litt pynt på, men den står på oppretting enda, da jeg kjørte inn i en fjellvegg. vet ikke om det er noe særlig og legge merke til jeg ;)

ser deg sikkert en gang.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider