PorscheFreak Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Den var svart, og utrooooolig fet ;) Har ikke sett den i det området før, eller siden. Noen som vet hvem som eier den og hvor den holder til? Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 den hører til i Lier og info finner du i Nissan Skyline-forumet tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 jepp den var også den første R34 registrert i norge, tror det var en artikkel i siste bilsport el autofil om bilen! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Den til hører en som heter Toni som bor i Lier utenfor Drammen. Hørt at bilen har hatt en tur ut av veien ved Larvik. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 står om dn på gatebil.no Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hørte no om at han hadde taka i en rundkjøring å greier jeg. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Reportasje http://www.gatebil.no/index.php?id=221 Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by bakke_racing Hørte no om at han hadde taka i en rundkjøring å greier jeg. Kræsja har den i allefall.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Shit happens, og egentlig altfor ofte med bilentusiaster... Kjipt å høre... :| Noen som vet hva som skjer med restaurering av bilen? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Sladd..nedgiring..mer sladd..kontra..kontra..ene siden..kontra..kontra..lyktestolpe.. Sier ryktene iallefall.. Var ikke eieren selv som kjørte :anger: Mye skader på bilen, ser ikke ut i måneskinn... ryktes om 2-250 tusen i skade... :( Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Off...det var kjedelig:( Men kan jo si at den bilen der ble godt brukt da....så åssn den ble kjørt på Rudskogen, var i sandfella 3 runder på rad i slaktern. Menmen....da var norges eneste R34 med skilter sykemeldt da. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Subsuki Off...det var kjedelig:( Men kan jo si at den bilen der ble godt brukt da....så åssn den ble kjørt på Rudskogen, var i sandfella 3 runder på rad i slaktern. Menmen....da var norges eneste R34 med skilter sykemeldt da. Det sier kanskje mer om sjåføren. Kjøretrening gir mest valuta i et fremkomstmiddel man behersker. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Så sant så sant.... som første gangen jeg kjørte r-sykkel, med fersk lapp og null peiling...fali fali:eek: jeg antyder ikke at han med Skylinen ikke har peiling, men skal du virkelig herje med en sånn bil så skal du vite hva du driver med. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Subsuki Off...det var kjedelig:( Men kan jo si at den bilen der ble godt brukt da....så åssn den ble kjørt på Rudskogen, var i sandfella 3 runder på rad i slaktern. Menmen....da var norges eneste R34 med skilter sykemeldt da. Men det var jo Jan-Øyvind (Ruud) og jeg som kjørte på Rudskogen da.... Tonni er egentlig ganske flink til å føre bilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Subsuki Off...det var kjedelig:( Men kan jo si at den bilen der ble godt brukt da....så åssn den ble kjørt på Rudskogen, var i sandfella 3 runder på rad i slaktern. Menmen....da var norges eneste R34 med skilter sykemeldt da. mann trenger ikke akuratt være ubrukelig som sjafør for å havne i sandfella på en våt rudskoen. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg