Gå til innhold

Ønsker meg en spiller som kan...

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha en bedre spiller nå enn den original pepita'en fra Sony.

Det jeg hovedsaklig ønsker meg er en spiller som kan kobles til bærbare lydspillere. Tenkte på å investere i en 20GB portabel mp3-spiller denne uken. Har dog enda ikke sett en løsning hvor begge disse kan kommunisere (altså bilspilleren kan spille bærbare spillerenes filer ved kobling).

Er mildt sagt lei av å ha 100-vis av CD'er og ikke mulighet til å spille dem i bilen! hehe...

Kunne jo brent alle sangene som mp3-er og fyllt opp i CD-R'er men det er sinnsykt klossete og tungvint (ergo: Nei takk).

Edit: Jeg sikler på Blaupunkts Bremen MP74 Har denne noe slike tilkoblingsmuligheter?

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha en spiller med Aux-inn du:P

Min clarion DXZ948RMP har iallefall det!

Da bruker du aux kabel med minijack i ene enden, og plugger den til f.eks ipoden.

Kjekt med billader til ipoden også kanskje:P

948RMPen koster vel veil 6990, men sikkert mulig å finne spillere til en billigere penge som også har aux-In

Ja, MP74 har det, men blaupunkt er jo gammalmannsspiller for folk som vil ha veldig bra radio:)

sats på clarion/pioneer/alpine, i tilfeldig rekkefølge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPod har jo en tøff løsning på dette.. En sånn sender du kobler til iPod'n som sender lyd via radiofrekvens, også plotter du bare inn denne frekvensen på radioen din.. Hvor bra lydkvalitet du får av dette vet jeg ikke.. Kompis har noe slikt.. Testa det sånn smått..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre det klart:

Skal ALDRI kjøpe Epple iPjokk. Mer kjønnsløst design har jeg aldri sett.

Får vel satse på sånn AUX-IN da :)

Blir det mye kabelkluss for å fikse det?

Tror det bare er jack-kablen som skal passe i en AUX adapter og inn i spilleren eller? :rolleyes:

Spilleren jeg skal ha er en Sony med 20GB og 30 t. batteritid, tror ikke jeg trenger en billader med det samme, hehe

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider