Gå til innhold

Skinnseter

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg ville anbefalt deg å slått oppp på gulesider etter "møbeltapetserer" og forhørt deg med noen av de som var i stavanger. Du kan godt regne med at det blir litt dyrt, men det kommer nok også mye an på stoffet du velger.

Noen klamme seter i latex er jo sykt lekkert.. Hæhæhæ..

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke pris på flere farger slik som på bilde, men tviler på at det er så mye dyrere enn med kun en farge. Full oppstopping og omtrekking i skinn pleier å ligge på ca 3500 pr Recaro stol, og ca 4000 for baksete tror jeg.... så ett sted mellom 10 og 15' komplett ville jeg tippe! Men bare å sende mail eller ringe det så får det sikkert svar ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en syk oppgradering av bilen, om man har gode seter, som stoffet ser litt tacky ut på.

Er nok lurt å få fikset interiøret i utlandet, litauen er vel ikke de som tar seg mest betalt.

Hadde vært fristende å fått tatt mine stoler/baksete/dørkort i skinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har selv hørt om dette med lakking i polen. Skal visst være en del rimeligere. Dette overrasker meg ikke, i og med at min venn, som stud. medisin der nede, lever som en konge på norsk studielån. Da kan det ikke være like drøye timepriser på lakk heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han samme som får trekt om stolene har også startet verksted der borte som driver med restaurering av biler... ett eksempel på dette er denne skjønnheten:

img_0015.jpg

Problemet å få lakkert i utlandet er jo at bilen må transporteres bort dit... da forsvinner det meste av det en sparer rett utav vinduet.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kamerat av min far hadde kombinert ferie og bilfiks-tur til latvia, hvor han på sin opel omega hadde skiftet kanaler under, skiftet hjulbue (alle vet jo at denne har en tendens til å forsvinne på opler) og lakkering. Dette tok de 3500,- for.

Så det er vel noen kroner å tjene på å ta sånt i utlandet, iallefall om man kombinerer det med ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider