QicSilver Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Jeg har nettopp kjøpt en Toyota Celica T20 og styla den noe gromt..men jeg trenger mer stil inni, så jeg vil trekke skinn over sportsetene mine..noen som vet hvor jeg kan gjøre dette, evt. pris? Jeg er lokalisert i Stavanger :D Siter Life is a lesson! You learn it when you're trough Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 jeg ville anbefalt deg å slått oppp på gulesider etter "møbeltapetserer" og forhørt deg med noen av de som var i stavanger. Du kan godt regne med at det blir litt dyrt, men det kommer nok også mye an på stoffet du velger. Noen klamme seter i latex er jo sykt lekkert.. Hæhæhæ.. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Prøv Salmaker ramsland på Lura. Han er strengt talt super optatt alltid, og vil ikke ta imot alskens av seter, men tror han er ganske så flink. Koster skjorta da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Ta kontakt med Jan Krakevik på krakevik@online.no eller 971 93 900, han fikser dette... Holder til på Karmøy men selve arbeidet blir utført i Litauen! Eksempel på arbeid: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 shit........!!!!! :eek: det var pent :) Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 shit, sikkert ikke billig heller :P Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Neon som har ca. pris på det der??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Vet ikke pris på flere farger slik som på bilde, men tviler på at det er så mye dyrere enn med kun en farge. Full oppstopping og omtrekking i skinn pleier å ligge på ca 3500 pr Recaro stol, og ca 4000 for baksete tror jeg.... så ett sted mellom 10 og 15' komplett ville jeg tippe! Men bare å sende mail eller ringe det så får det sikkert svar ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 det er jo en syk oppgradering av bilen, om man har gode seter, som stoffet ser litt tacky ut på. Er nok lurt å få fikset interiøret i utlandet, litauen er vel ikke de som tar seg mest betalt. Hadde vært fristende å fått tatt mine stoler/baksete/dørkort i skinn.. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 har hørt mange ganger at det skulle være så rimelig og få lakkert bil i eks.polen og det i tillegg blir et ganske bra resultat, tror det var 8-lapper noen snakket om for hellakkering inkludert pussing osv. Noen som har erfaring med dette? eventuelt vet om noen som driver med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 ja har selv hørt om dette med lakking i polen. Skal visst være en del rimeligere. Dette overrasker meg ikke, i og med at min venn, som stud. medisin der nede, lever som en konge på norsk studielån. Da kan det ikke være like drøye timepriser på lakk heller... Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Han samme som får trekt om stolene har også startet verksted der borte som driver med restaurering av biler... ett eksempel på dette er denne skjønnheten: Problemet å få lakkert i utlandet er jo at bilen må transporteres bort dit... da forsvinner det meste av det en sparer rett utav vinduet. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Neon som vet hva prisen er for å trekke opp igjen 4 dørtrekk? Skal være i rødt stoff. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Den prisen jeg nevnte skulle vist være med transport, men det må da gå trailere nedover til polen? er bare så synd at jeg ikke husker hvem det var jeg hørte det fra. Men noen som vet om rimelig lakkering i norge? her i nord har jeg ikke kommet under 15 000 og da må jeg pusse selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 en kamerat av min far hadde kombinert ferie og bilfiks-tur til latvia, hvor han på sin opel omega hadde skiftet kanaler under, skiftet hjulbue (alle vet jo at denne har en tendens til å forsvinne på opler) og lakkering. Dette tok de 3500,- for. Så det er vel noen kroner å tjene på å ta sånt i utlandet, iallefall om man kombinerer det med ferie :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg