BMW324TDa Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Ikke det mest vanlig her i landet å sveise igjen her akkurat ja. All respekt for bra arbeid, men eg er litt usikker på om eg skal like eller hate reultatet: Men ellers, så taler bildene sitt M-TechII er den desidert flotteste stylingen til E30: Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Er det bare meg eller ser den ut som en ascona c bak?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Stylingen er pen! :D Men, noen som vet hvor jeg kan få tak i en brukt mtech2-bakfanger? Har en mtech1fanger, men tror det blir litt krææææsj Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg