Gå til innhold

Byttet til B16A2 (Vti)


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

Har kjørt i stykker min D15Z1. Kamgiret knuste og reima håppet over noen hakk i samme slengen. Det førte til skakke ventiler og slag i stempler noe som ikke er så hyggelig. Det som er i mine tanker er å bytte til en b16a2 for å få noe skyv i bilen. Det jeg lurer på er om det er vanskelig og bytte ut motoren, girkassa, understell og bremser på den bilen. Og hva jeg trener for å få det til å fungere. Har kommet over en ramme skada vti som har helt understell og motor med mer. Er det store jobben?

 

MVH

Bamsemoms

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår