Spangen Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Her er det litt mer biler som blir knust: Først en VW Boble: Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 så en eller annen gammel bil, ligner litt på en gammel Honda: Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 under her skjuler det seg restene av en Ford Granada: Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 og når det ikke er igjen flere biler går det jo an å ta et hus: Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Aaah! sjekk perfekt seniking på den bobla da!! :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Spangen under her skjuler det seg restene av en Ford Granada: Neeeeeeeeeeeeeeei!!!!! damndamn Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Et eller annet sted har jeg et bilde som er tatt noen sekunder før, når Leo'en er på vei oppover bagasjelokket og bakruta.. Det MÅ jeg bare finne igjen nå.. :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Spangen og når det ikke er igjen flere biler går det jo an å ta et hus: Øyy.. dette har jeg originalen til hjemme - innrammet :D Egenhendig ervervet under min tid på Bardufoss Flystasjon :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Tror det eksisterer mange av dem, for jeg har sett 2-3 "ordentlige" bilder hengende andre steder også.. To på Bardufoss og et på Rena.. :D :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Jepp, de trykket nok opp en del eksemplarer av det der. Ryktene da jeg var i militæret i -94/95 skulle ha det til at det er tatt under riving av de gamle kasernene på Heggelia leir noen år tidligere, men hvem vet :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Jeg mener å huske noe om at det var den gamle mannskapsmessa på Bardufoss Flystasjon som ble jevnet med jorden på den måten. Det sto ihvertfall det som undertekst på et av bildene. Om det stemmer er vel en annen sak, men.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Hei. Alle ser vel at det er en max-senka Toyota Corolla på bildet. Er ikke helt begeistret for trenden på forumet med denne knusinga av biler for tiden :rolleyes: Og det mener jeg uansett merke;) ciao Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Nå det var noe annet, det er jo bare vrak som blir vraka alikavell.... det er jo bare en stor tjeneste som blir gitt her thumpsup Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 :bump Skulle ha flytta denne tråden til \veteran-forumet. Men da hadde det nok hagla med selvlysende kommentarer. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 haha:D genialt med den som ser ut som at den hopper over det som vistnok skal være en bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg