Gå til innhold

turbokit til 1.6 mx5 selges..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at mye effekt bare er kjipt, og skal derfor selge litt deler... så om noen føler de har mer bruk for turbo i mx5en sin enn meg , si fra.. jeg skal tilbake til sugemotor..

Greddy turbokit : bestående av støpt manifold, td04 15g turbo(med polert kompressorhus), greddy downpipe, de nødvendige rørbiter som trengs for å hekte opp turboen mot orginale innsugs røra osv.. har selvfølgelig også med den lille elektronikk boksen som sørger for at bilen får nok bensin.. dette er bolt on trim som faktisk gjør noe( i motsetning til bare filter/eksos).. 145-150 hester på lavest mulig trykk..

dette er alt man trenger for å få en fullt kjørbar mx5 turbo.

kittet kan prøvekjøres i bil i oslo området for de som er raske på labben, da det sikkert tar en uke før delene blir montert ut av bilen..

turboen er i god stand, ikke no slark, lekker ikke olje, osv.

8000kr

Harald Frøislihagen

jeg kan også nåes på telefon 95032529, eller bare legg igjen et svar her, sjekker ofte..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge kit'et?

Tilbake til N/A oppsett ja... Men bilen skal beholdes eller?

Anyways, gamle MX5'en min står i disse dager mye stille, og tanken på å kjøpe kit'et appellerer ikke så fint lite...

Hvilke motordeler er det som du har kjørt med nå, som ikke fulger med kit'et da? Ettersom du pushet vel 200 hester eller mer nå på slutten?

Lemme know, og ta det gjerne på PM eller email: eric@lomme.no

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Selge kit'et?

Tilbake til N/A oppsett ja... Men bilen skal beholdes eller?

Anyways, gamle MX5'en min står i disse dager mye stille, og tanken på å kjøpe kit'et appellerer ikke så fint lite...

Hvilke motordeler er det som du har kjørt med nå, som ikke fulger med kit'et da? Ettersom du pushet vel 200 hester eller mer nå på slutten?

Lemme know, og ta det gjerne på PM eller email: eric@lomme.no

som jeg har sagt i en annen tråd.

Han parkerer en 200sx med eksos og filter som om det skulle vært en 1 liter på 30 hester

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

som jeg har sagt i en annen tråd.

Han parkerer en 200sx med eksos og filter som om det skulle vært en 1 liter på 30 hester

Dette forundrer meg ikke... ;)

Lette biler med godt med hester drar ifra veldig mye... Relasjonen mellom HK og KG er mye viktigere enn de fleste tror...

Noe denne garantert viser...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider