daggis Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Har fjernet all innsprut jallet på bilen min og satt på webere. Tok i den forbindelse og dro bort alt greiene som satt på ventilasjonen på toppdekselet og satte bare på en slange der. Men jeg synes det spruter litt vel mye olje ut der.. Er det noe som er galt, eller skal det sprute ut masse olje? Trodde nå det for det meste skulle komme damp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 det er ikke uvanlig at det spruter ut litt olje der..... lag deg en liten catch tank du.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Er ikke snakk om så lite. Ca. 1dl etter 10 min på tomgang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 har du det plastdekslet under toppdekslet da....... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Plastdeksel? Nei, det har jeg ikke.. Kan du forklare litt nærmere hvordan det ser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Plastikk deksel som ligger over kam'en. uten det vil det sprute mye olje opp. kjøp nytt sånt hvis du ikke har det. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Aha! Takk skal dere ha! Da får jeg skaffe meg et sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg