Gå til innhold

Tenkt til og bestille fra Tuningstore.no? Ta en titt her først!

Ranger emnet

Ole-H

Anbefalte innlegg

I Februar bestilte jeg front og bak fanger til min Golf II fra Tuningstore.no. Leste på siden at dem hadde lang leveringstid, 4 - 9 uker på noen produkter. Så jeg bestilte.

Etter nærmere 9 uker tok jeg kontakt med dem for å høre hvordan det gikk. Da var vist ikke fangerene helt ferdige ennå.

Etter enda en stund ringte jeg igjen. Da hadde visst fangerene blitt igjen på en pall, så den skulle bli med neste pall over til Norge. Et stort pluss til Tuningstore.no er at dem beklaget seg veldig for at det tok så lang tid. Så det ble rabatter, fri frakt og no gitter på meg i tillegg.

Og etter 3 mnd fikk jeg endelig fangerene jeg hadde gledet meg til og sette på. Men problemene kom fort tilbake.

Bakfangeren fikk man umulig til og passe hvis man ikke hadde kuttet den og støpt på mere i dybden. Frontfangeren var også alt for bred til bilen, men ikke så ille som bakfangeren.

Så jeg tok kontakt med Tuningstore.no og fortalte det. Dem sa at dem skulle kontakte leverandøren og høre.

Etter noen dager ringte jeg tilbake for å høre.

Da hadde leverandøren sakt at dem viste at fangerene ikke passet helt til golf II.

Tuningstore.no sa da til meg at jeg kunne returnere fangerene med en gang og få pengene tilbake. Så det er nå gjort.

Men så tok jeg sporing på pakken. Og det viser seg at fangerene ligger på postkontoret hos dem, og pakken vil snart gå i retur. :(

Og det jeg da lurer på... Siden varene som jeg kjøpte ikke passet til bilen det står at dem skal passe til. Har jeg da kun 14 dager retur rett? Hadde vært jævlig kjipt om dem bare hadde latt den gå i retur til meg...

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Ring til dem å si at de har en pakke på postkontoret, er ikke sikkert de har fått beskjed fra posten om det.

Når delen ikke passer så har du nok lengre returrett enn 14 dager, de 14 dagene gjelder vel angreretten det?

Ringte i sta og snakket med en. Han skulle gi beskjeden videre. Så da er det vel bare og håpe på at den bli hentet føre den vil bli sendt i retur.

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider