Gå til innhold

Hvordan få plasten svart ?

Ranger emnet

pololars

Anbefalte innlegg

Det finnes bare et produkt som rocker på dette området.

Autoglym bumper care, mener jeg det heter..

Kan sjekke når jeg kommer hjem i garasjen.

Forøvrig så eier Autoglym på alt som er av bilpleie..

hmm.. skulle vært selger, jeg.. :D

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pololars

Ja.. hvordan få feks. skjermbreddere og fangere svart ? På min Polo så er dem nå grå... på grensa til hvite.. :D Finnes det håp ? Og lakke dem er vel siste utvei.

du kan jo shoppe sånn sak på BilXtran da??? der har de det, den funker bra, men er ikke holdbar i årevis så du må jo spraye på litt vært halvår eller noe sånt... vært ett forsøk

Her er foresten den Autoglym saken URL http://www.bilpleie.no/autoglym_produktserie.html

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armour all er godsaker ja! Og så er det noe som heter "wet`n black" tror jeg det var? Det er også OK..

Ottar: varmeblåse? Fortell litt mere?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pololars

Den Autoglym'en koster sikkert mere enn det jeg gav for bilen da. hehe.. har prøvd no anna sånn svart stoff.. fra Turtle Wax... det hjalp dårlig.

ottar: Varmeføner ? funker det ?

jeg brukte varmeføner på støtfangerne på min tidligere audi 80 gte... varme sann passe til man ser at den sorte plastfargen "smelter" seg frem igjen. resultatet ble overraskende bra. prøvde også på en vw 90-fanger men der var det litt vanskeligere å få det jevnt. tror nok at hjulbuelister kan bli mye bedre ved hjelp av varmeføner

mvh jon arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis plasten er skikkelig tørr så bruk turte wax sin bumper black det skikkelige saker det er en slags krem med svartfarge i så bruk gummihansker :) ellers så er du svart fra topp til tå etterpå. Armour all og all den andre dritten fungerer bra på interiøret men ikke utvendig, det holder max ett par dager bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke helt, jeg bruker kun autoglym sin bumpershine og den holder et par uker men det spørs jo hvor hvit fangerne dine er , mine er kritt hvit etter jeg har brukt avfetting så produktet funker meget bra.:)

Men det går jo ann a bruke skopusse krem også da:rolleyes:

Armour all og all den andre dritten fungerer bra på interiøret men ikke utvendig, det holder max et par dager bare

2000 Vw bora slow and soon to bee low edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider