pololars Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Ja.. hvordan få feks. skjermbreddere og fangere svart ? På min Polo så er dem nå grå... på grensa til hvite.. :D Finnes det håp ? Og lakke dem er vel siste utvei. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Det finnes bare et produkt som rocker på dette området. Autoglym bumper care, mener jeg det heter.. Kan sjekke når jeg kommer hjem i garasjen. Forøvrig så eier Autoglym på alt som er av bilpleie.. hmm.. skulle vært selger, jeg.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by pololars Ja.. hvordan få feks. skjermbreddere og fangere svart ? På min Polo så er dem nå grå... på grensa til hvite.. :D Finnes det håp ? Og lakke dem er vel siste utvei. du kan jo shoppe sånn sak på BilXtran da??? der har de det, den funker bra, men er ikke holdbar i årevis så du må jo spraye på litt vært halvår eller noe sånt... vært ett forsøk Her er foresten den Autoglym saken URL http://www.bilpleie.no/autoglym_produktserie.html Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Brukte varmeføner eg, det vart bedre enn noko anna eg har prøvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Den Autoglym'en koster sikkert mere enn det jeg gav for bilen da. hehe.. har prøvd no anna sånn svart stoff.. fra Turtle Wax... det hjalp dårlig. ottar: Varmeføner ? funker det ? Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 finnes noe som heter back to black også...funker bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Armor All finker fett! Får det på den lokale bensinstasjonen ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Armour all er godsaker ja! Og så er det noe som heter "wet`n black" tror jeg det var? Det er også OK.. Ottar: varmeblåse? Fortell litt mere? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by pololars Den Autoglym'en koster sikkert mere enn det jeg gav for bilen da. hehe.. har prøvd no anna sånn svart stoff.. fra Turtle Wax... det hjalp dårlig. ottar: Varmeføner ? funker det ? jeg brukte varmeføner på støtfangerne på min tidligere audi 80 gte... varme sann passe til man ser at den sorte plastfargen "smelter" seg frem igjen. resultatet ble overraskende bra. prøvde også på en vw 90-fanger men der var det litt vanskeligere å få det jevnt. tror nok at hjulbuelister kan bli mye bedre ved hjelp av varmeføner mvh jon arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Bremsevæske! Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by tcr Bremsevæske! Og sørg for at litt av det havner på lakken også, få fiiiin overgang der ja:D :D :D :D :D Gjorde slik sharpie forklarte så fint, funkar jättebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Hvis plasten er skikkelig tørr så bruk turte wax sin bumper black det skikkelige saker det er en slags krem med svartfarge i så bruk gummihansker :) ellers så er du svart fra topp til tå etterpå. Armour all og all den andre dritten fungerer bra på interiøret men ikke utvendig, det holder max ett par dager bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Det stemmer ikke helt, jeg bruker kun autoglym sin bumpershine og den holder et par uker men det spørs jo hvor hvit fangerne dine er , mine er kritt hvit etter jeg har brukt avfetting så produktet funker meget bra.:) Men det går jo ann a bruke skopusse krem også da:rolleyes: Armour all og all den andre dritten fungerer bra på interiøret men ikke utvendig, det holder max et par dager bare Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 hørt at kiwi "leather dye" eller no sånt skal funke bra.. i praksis farging beregnet på sko.. har ikke prøvd enda.. men jeg tror det trengs på skjermbuene på gtien min nå.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Har testa ut slik Kiwi skokrem. Det gikk av veldig fort igjen. :rolleyes: Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg