TommyTott Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Har planer om style bilen min på nyåret. Hvis planene blir realisert, så lurer jeg på om jeg oxo skal ha dekor. Kan noen lage noe fet dekor på denne bilen: Både enkel og mye. Ellers elsker jeg slik dekor som Zein ofte har på bilene, men for å få til det må man vel dekor lakkere? eller? Håper på mange bidrag. Blir drømmen realisert, så blir bilen å se på mange treff. EDIT: la bilde inn her. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 det kalles nok dekorlakkering, kan ikke se for meg at man får det der bra med vinyl, den dekorlakken der koster nok grisen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Ingen som kan lage noe kul vinyl dekor på den? Regnet med at det måtte lakkeres slik Zein lager dekoren. Men må da finnes noe kul vinyl oxo? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 her er en liten decal versjon håper den er oki :D fet bil forresten Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 skal se om ikke jeg får tid til å legge på litt vinyl på den senere i dag....legger ut i morgen. fet bil...men er det DIN ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Nei, er ikke min, men hvis planene mine blir realisert, så kommer den til å bli ca sånn. Fet dekor Zein, er akkurat sånn type dekor jeg liker. Håper noen kan komme med flere sånne Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg