jallis Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 lurer på om jeg skal kjøpe chrome eller carbon folie å legge på vindskjermen på scootern. vil helst se hvordan dette blir seende ut før jeg kjøper noen av delene (student, har ikke rå til å prøve mg fram) noen som gidder? vet det er dårlig bilde, men d er d eneste jeg har. på forhånd takk...... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 morn.. tror dette tok nøyaktig 2 min..så kvalitet ut i fra det.. må stikke på trening nå.. for 2 min siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 råbra......*løpertilbilxtraåkjøperfolie* Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 jallis: hvor får man tak i carbonfolie? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 har sett foliatec selger det, både til innvendig og utvendig bruk... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg