VWGolfIIHFS Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Heisann.. Nå river jeg Pierburgen ut,gidder ikke mer,og i den anledning så skifter jeg til Weber.. Men,spørsmålet er,hvilken årsmodell må donorbilen,som i dette tilfellet blir Sierra,være fra? Har fått hørt rundt 82 av Thunder,men jeg lurer på når de bytta ut til elektriske? Kan jeg bruke en forgasser fra en 83 eller 84 modell,eller må den være fra 82? Finner flere Weber forgassere hvis jeg søker på bruktbildeler.com,men er usikker på hva jeg kan bruke?! Vil f.eks denne funke? Forgasser - FORD - SIERRA 82-87 - STV. - Årsmod. 83 - Kvalitet: B- DeleNr: 17428- Karosseri: 5D STV- ChassisNr: WFONXXGBBNDC60021- Farge: HVIT- MotorStorrelse: 2,0- GearKasse: 4 TR MAN- Opplysninger: DOBBEL Eller denne? Forgasser - FORD - SIERRA 82-87 - 2,0L - Årsmod. 85 - Kvalitet: B- DeleNr: 508131- Pris: 600 - Karosseri: 5D COMBI- ChassisNr: WFOAXXGBBAET74421- Farge: HVIT- Motor: 4 CYL FORG- MotorStorrelse: 1993- GearKasse: 4 TR MAN- KmStand: 139000- Fabrikat: WEBER- Opplysninger: 35 HF CA H 6 F 4 Eller kanskje denne? Forgasser - FORD - SIERRA 82-87 - Årsmod. 83 - DeleNr: 11729- Pris: 500 - Karosseri: 5 STV- ChassisNr: WFONXXGBBNDE38419- Farge: SøLV- Motor: 4 CYL FORG- MotorStorrelse: 2.0- GearKasse: 4 TR MAN- Opplysninger: GML TYPEN MED VANNSCHOKE. Er ikke dreven på dette,men er ganske dreven på å banne på Pierburg,og alle slektningene av de inkompetente ingeniørene VAG leide inn for å finne en forgasser som ville fungere best! Håper på svar.. (BTW: Jettamaster,du hadde ikke gidda å mekka en slik adapterplate til meg?) Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Heisann.. Eller kanskje denne? Forgasser - FORD - SIERRA 82-87 - Årsmod. 83 - DeleNr: 11729- Pris: 500 - Karosseri: 5 STV- ChassisNr: WFONXXGBBNDE38419- Farge: SøLV- Motor: 4 CYL FORG- MotorStorrelse: 2.0- GearKasse: 4 TR MAN- Opplysninger: GML TYPEN MED VANNSCHOKE. Den versjonen er god den...er en sånn du skal ha. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Takk skal du ha for svar.. Har lest hele tråden,og det kan hende du får flere spørsmål etterhvert,for det virker som om du kan dette ut og inn :) Får prøve å ringe dem,men de har vel stengt nå.. Da var det bare å vente å høre om Jettamaster gidder å lage adapter.. :D Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Takk skal du ha for svar.. Har lest hele tråden,og det kan hende du får flere spørsmål etterhvert,for det virker som om du kan dette ut og inn :) Får prøve å ringe dem,men de har vel stengt nå.. Da var det bare å vente å høre om Jettamaster gidder å lage adapter.. :D vil anbefalle den eg og. det eg har er weber 32/36DGAV med vannchoke. eg kan sikkert lage ein adapter til deg. må sjekke om eg har meir plate ligganes. sender deg ein pm seinare. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg