danielroising Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Hei! Vurdere å montere neonlys (blå) under min mazda mx5! Men lurer på om noen her har tips ang, hvilket merke noenlys man bør satse på?? Er ute etter mest for penga (bra lys under hele bilen og god kvalitet)! Dette inlegget er ikke for at folk skal si hva de mener om noenlys! Hilsen Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Er det ikke StreetGlow eller noe liknende som er på bilene i TFATF/2F2F? Blir jo bra lys av dem.. Hvis du kommer over noe info angående innvendig neonbelysning, så sleng meg en PM eller noe a. Synes det er fett i SKylinen i 2F2F f.eks, med litt sånn svakt innvendig blått lys hele tiden.. Jeg bare lurer på gode metoder for å skjule dette greine her.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg