porri Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Er det noen som vet om noe sted i lovverket som det står noe om bruken av slike lys på bilen. En kammerat av meg ble nemlig bedt om å demontere noe på stedet av politiet da de så at han hadde stobeblink på bilen. Bilen sto stille uten motor igang men han måtte alikevel demontere det sa de ellers vanket det bot. Etter det jeg har hørt så er det lov å ha på masse lys å effekter dersom bilen står stille uten motor igang. så om noen har noen paragrafer å henvise til hadde det vært flott. Mvh Morten Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Dere har feil, politiet har rett. Det er totalt ulovlig. Gidder ikke finne paragrafen, men den er ikke så umulig å finne. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Er det civicen til sondre det er snakk om eller? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Sto på gamle gummin en natt for 1.5 år siden, da svinga de innom men det eneste de ville se på var parklysa mine som er "xenon-blå", de sa ingenting på strobene, bare at de måtte være av når jeg kjørte. Traff dem på en runde og fikk tommelen opp da de så at de var av..... :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Hjernen Sto på gamle gummin en natt for 1.5 år siden, da svinga de innom men det eneste de ville se på var parklysa mine som er "xenon-blå", de sa ingenting på strobene, bare at de måtte være av når jeg kjørte. Traff dem på en runde og fikk tommelen opp da de så at de var av..... :cool: Når man snakker om hyggelige poltifolk.. Jeg var å "råna" i tønsberg en helg for en stund tilbake.. møtte en politibil.. rav4 ting.. ett sted det var insnevring i veien pga veg arbeid.. politibilen stoppet og slapp meg frem.. det var hyggelig av han tenkte jeg, for han kom jo først, så blinket jeg 2 ganger på han kjapt med blinklysa :D Så ser jeg i speilet at han blinker fort av og på med bålysa... da lo jeg bra :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg