Gå til innhold

Apex Justerbart Senkesett til E36, erfaringer?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

60-40 settet fra FK til e36 selger jeg for 3990,- også. Bilen blir knallstiv, og ganske lav av dette, men på langt nær så lav som det justerbare settet kan senke bilen.... Dette kan du vel skru ned til 110 mm tror jeg vi målte... Dessuten har du ikke muligheten til å justere høyden til vinteren dersom du kjøper "vanlig" senkesett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

settet til 4000 er med både dempere og fjærer ja, monterte forresten et slikt i går kvelt på en 318is... Ser bra ut, og blir like stivt som med justerbare koni....

Jeg kjører med gule koni dempere og 75-40 settet til FK... Ble litt for lavt til å bruke normalt, og du må påregne MYE valsing/sveising av skjemer samt opplakkering av disse hvis du vil unngå subbing med så brede hjul som du leter etter... :)

Hvis du sender meg en sms på 928 12 006 ti på 6, kan jeg se om jeg kan svippe innom og ta bilder av is'n som jeg monterte på i går så jeg kan sende deg dette på mms. Den står på verksted under oppbygging påmontert 19-tommere nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

settet til 4000 er med både dempere og fjærer ja, monterte forresten et slikt i går kvelt på en 318is... Ser bra ut, og blir like stivt som med justerbare koni....

Jeg kjører med gule koni dempere og 75-40 settet til FK... Ble litt for lavt til å bruke normalt, og du må påregne MYE valsing/sveising av skjemer samt opplakkering av disse hvis du vil unngå subbing med så brede hjul som du leter etter... :)

Hvis du sender meg en sms på 928 12 006 ti på 6, kan jeg se om jeg kan svippe innom og ta bilder av is'n som jeg monterte på i går så jeg kan sende deg dette på mms. Den står på verksted under oppbygging påmontert 19-tommere nå...

Det skal jeg gjøre.. Hvilke 19"? :)

Men, 60/40, litt valsing og 10x18.. Det går vel greit? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider