SviGummi Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har veldig lyst på cab igjen. Har tenkte på mazda mx5 1.8 og saab 900 cab 185 hk. Men d som er vanskelig er at j har nettop gifte meg. D bli vel kanskje noe små senere. Hvis ikke d blir cab, tror j ska kjøpe en honda civic vti HB til våren. Er så leia bimmer som alle kjøre rundt i. Kom med innspill folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Et dytt? tror jeg hadde begynt å beskymre meg når det nærmet seg våren jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SviGummi Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by aryx Et dytt? tror jeg hadde begynt å beskymre meg når det nærmet seg våren jeg... Ja d er nå mann kan pruter en cab, hvis en ska kjøpe cab. Er litt leia av den gamle riskoker som er så treg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Det er sant... ser jo ut som du delvis har bestemt deg. *dytter i vei* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 saab 900 Cab.. den har da nok av plass;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SviGummi Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by X-ecutioner saab 900 Cab.. den har da nok av plass;) Fordeler med saab: Får mer hester ut av en turbo ved trimchipp. De lager ordentlig vintertak, ikke som bmw og audi sin tak. Ulemper: Ser ut som gubbe bil!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Men føler du deg som en gubbe når du kjører den? da snakker vi en med 180-200 hk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Kjøp en 900 cab og sett på viggen front og bakfanger, da ser den ikke akkurat gubbete ut. Så en liten chip, og vips går den bedre enn en gubbebil også :) Det skal sies at Saab`s biler taper mye hk i drivverket, men 200hk i den bilen går greit. Men ikke noen racer da. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SviGummi Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by X-ecutioner Men føler du deg som en gubbe når du kjører den? da snakker vi en med 180-200 hk... Har alltid sett en gubbe som ratte bak en saab cab. I en golf cab sitter d alltid en dame. Interiøret og eksteriøt i saaben er jo så skip.... Få vel bare grubble og tenker videre..... 1. mx5, saab cab 2. Honda civic vti, Golf 4 gti, e36 bmw 328 coupe sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg