3erReihe Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Noen som vet hvor man kan kjøpe hvite instrumentskiver til mazda 323 gtr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by 3erReihe Noen som vet hvor man kan kjøpe hvite instrumentskiver til mazda 323 gtr? Link til tidligere tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hvordan går det med bilen din Zwan? Har enda ikke sett den i action, fortsatt turboproblemer? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Puff Hvordan går det med bilen din Zwan? Har enda ikke sett den i action, fortsatt turboproblemer? Heisann! :) Har vært mye testing og feiling i det siste, men ser ut til at det ordner seg nå. Har bestilit meg ny "ekstrem-turbo" (SRX 300) fra Turboservice nå, noe som jeg egentlig hadde planer om i sommer. Turboen skal visstnok være flowprepparert, og gi større effekt ved lavere turtall. Spennende.. ;) Denne turboen krever litt ombygging, dvs at jeg må få sveiset på to nye flenser, samt skaffe nye oljerør. Regner med å få montert turboen nå etter helga. Skal også prøve å finne meg en boost-controller samtidlig.. Får håpe at det blir noe action snart da. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Høres morsomt ut!!! Si fra når bilen er kjørbar da :D Jobber (desverre) i Molde hver dag nå, så hadde vært artig å sett kjærra :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Puff Høres morsomt ut!!! Si fra når bilen er kjørbar da :D Jobber (desverre) i Molde hver dag nå, så hadde vært artig å sett kjærra :D Det må vel la seg gjøre! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3erReihe Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Zwan Link til tidligere tråd TAKKER!hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Fant denne i dag!!! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 For de som vil ha ordentlige hvite instrumenter, så har AST performance det. Husker ikke prisen, 600-700. Hvite skiver med røde tall, Skikkelig fine i mørket. Har det på min, skal se om jeg får tatt noen bilder. PS en del arbeid med det, for å få skikkelig gjennomlysning på tallene må de originale(grå) taes bort. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by MazdaLaVista For de som vil ha ordentlige hvite instrumenter, så har AST performance det. Husker ikke prisen, 600-700. Hvite skiver med røde tall, Skikkelig fine i mørket. Har det på min, skal se om jeg får tatt noen bilder. PS en del arbeid med det, for å få skikkelig gjennomlysning på tallene må de originale(grå) taes bort. Er dette lagervare hos AST? Lenge siden du kjøpte? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Vet ikke om det er lager vare.. Ca 1år siden jeg kjøpte mine. De første han fikk av den typen, sku være utstillingsmodell til han fikk flere, men ga han grei beskjed om at der bar uaktuelt. Visst du er i sentrum ofte så kan du gi en lyd, så kan du få se. Prøvde å ta bilde med mobilkamera,men det ble bare drit anger2 dårlig. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by MazdaLaVista Vet ikke om det er lager vare.. Ca 1år siden jeg kjøpte mine. De første han fikk av den typen, sku være utstillingsmodell til han fikk flere, men ga han grei beskjed om at der bar uaktuelt. Visst du er i sentrum ofte så kan du gi en lyd, så kan du få se. Prøvde å ta bilde med mobilkamera,men det ble bare drit anger2 dårlig. Er nå på jobb i byn hver dag eg, eller Kanalveien rettere sagt. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 www.birba.com ser mye tøffere ut i bilen, skikkelig fin i mørket. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg