Gå til innhold

Hvite instrumentskiver 323GT-R??

Ranger emnet


3erReihe

Anbefalte innlegg

Originally posted by Puff

Hvordan går det med bilen din Zwan? Har enda ikke sett den i action, fortsatt turboproblemer?

 

Heisann! :)

 

Har vært mye testing og feiling i det siste, men ser ut til at det ordner seg nå. Har bestilit meg ny "ekstrem-turbo" (SRX 300) fra Turboservice nå, noe som jeg egentlig hadde planer om i sommer. Turboen skal visstnok være flowprepparert, og gi større effekt ved lavere turtall. Spennende.. ;)

Denne turboen krever litt ombygging, dvs at jeg må få sveiset på to nye flenser, samt skaffe nye oljerør. Regner med å få montert turboen nå etter helga.

Skal også prøve å finne meg en boost-controller samtidlig..

Får håpe at det blir noe action snart da. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For de som vil ha ordentlige hvite instrumenter, så har AST performance det. Husker ikke prisen, 600-700. Hvite skiver med røde tall, Skikkelig fine i mørket. Har det på min, skal se om jeg får tatt noen bilder. PS en del arbeid med det, for å få skikkelig gjennomlysning på tallene må de originale(grå) taes bort.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MazdaLaVista

For de som vil ha ordentlige hvite instrumenter, så har AST performance det. Husker ikke prisen, 600-700. Hvite skiver med røde tall, Skikkelig fine i mørket. Har det på min, skal se om jeg får tatt noen bilder. PS en del arbeid med det, for å få skikkelig gjennomlysning på tallene må de originale(grå) taes bort.

 

Er dette lagervare hos AST? Lenge siden du kjøpte?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er lager vare.. Ca 1år siden jeg kjøpte mine. De første han fikk av den typen, sku være utstillingsmodell til han fikk flere, men ga han grei beskjed om at der bar uaktuelt. Visst du er i sentrum ofte så kan du gi en lyd, så kan du få se. Prøvde å ta bilde med mobilkamera,men det ble bare drit anger2 dårlig.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MazdaLaVista

Vet ikke om det er lager vare.. Ca 1år siden jeg kjøpte mine. De første han fikk av den typen, sku være utstillingsmodell til han fikk flere, men ga han grei beskjed om at der bar uaktuelt. Visst du er i sentrum ofte så kan du gi en lyd, så kan du få se. Prøvde å ta bilde med mobilkamera,men det ble bare drit anger2 dårlig.

 

Er nå på jobb i byn hver dag eg, eller Kanalveien rettere sagt.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår