Gå til innhold

Kjørte ut !!!

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

Ja ja ! da var det min tur da !! på vei hjem etter at jeg hadde kjørt Super Ida (lynvingen) hjem så klarte jeg og kjøre ut !

Fikk hjelp av en mann som kom kjørene forbi. fikk ikke bilen opp :(

men så kom det en politi bil. som stoppa ! endelig tenkte jeg. nå kan jeg få litt hjelp !!! MEN NEI DA !!! :mad:

De var vist mere intrisert i og loppe meg for lappen. :eek: *banne*

Tidligere på kvelden så er det vist noen som hadde vært der før og drevet og herja litt. så de knytta jo automatisk de spora til meg. (jeg hadde IKKE brekka eller noe for en gangs skyld) så etter ca en halvtime med krangling og svada fikk jeg tilbake lappen og de dro ! jeg sa: "jeg vet hva som har skjedd. dere ser bare resultatet" det virka vist ! :rolleyes:

de var jo oxo ganske spydige siden jeg har en liten bemerkning fra litt brekking på en parkerings plass før ! "du har vist kjørt litt rally før oxo du" !! ja det stemmer det ! blei busta oxo så jeg har lært liksom!

så var det ut med alkotest. hadde jo ikke promille jeg ! hørte nesten at politi folka sukka når de fant ut det.

og etter litt frem og tilbake så sa de. "du får beholde førekortet" ! jeg hørte feil og hørte at han sa "vi må beholde førekortet" ! og ekspoderte jo ! så smeller det fra han ! "hva ??? hvorfor DU får beholde det??" (da blei jeg flau da)

faen at det går ann sier jeg bare ! bare fordi en stakkar har gjort noe for en stund siden. og er uheldig og kjøre ut ! så tror de automatisk at man har gjort det samme en gang til !!! tror nesten at jeg skal begynne på politi skolen jeg ! og bli rånernes venn !

Men ville de hjelpe meg med å komme opp eller noe ?? NEI !

:mad: :mad: :mad:

en stund etter at politi hadde stikki så kom taue bilen ! han karen var kul ! fortalte om jodrebilen sin. ! En bunnplate. ratt,pedaler,sete,ca200hk saab turbo mortor og Bur !!! hjelp ! han hadde vist laget bane hjemme på jordet !

Moralen i denne historien ikke regn med at politi vil hjelpe deg. !!!!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Ja ja ! da var det min tur da !! på vei hjem etter at jeg hadde kjørt Super Ida (lynvingen) hjem så klarte jeg og kjøre ut !

men så kom det en politi bil. som stoppa ! endelig tenkte jeg. nå kan jeg få litt hjelp !!! MEN NEI DA !!! :mad:

Tidligere på kvelden så er det vist noen som hadde vært der før og drevet og herja litt. så de knytta jo automatisk de spora til meg. (jeg hadde IKKE brekka eller noe for en gangs skyld) så etter ca en halvtime med krangling og svada fikk jeg tilbake lappen og de dro ! jeg sa: "jeg vet hva som har skjedd. dere ser bare resultatet" det virka vist ! :rolleyes:

de var jo oxo ganske spydige siden jeg har en liten bemerkning fra litt brekking på en parkerings plass før ! "du har vist kjørt litt rally før oxo du" !! ja det stemmer det ! blei busta oxo så jeg har lært liksom!

så var det ut med alkotest. hadde jo ikke promille jeg ! hørte nesten at politi folka sukka når de fant ut det.

og etter litt frem og tilbake så sa de. "du får beholde førekortet" ! jeg hørte feil og hørte at han sa "vi må beholde førekortet" ! og ekspoderte jo ! så smeller det fra han ! "hva ??? hvorfor DU får beholde det??" (da blei jeg flau da)

faen at det går ann sier jeg bare ! bare fordi en stakkar har gjort noe for en stund siden. og er uheldig og kjøre ut ! så tror de automatisk at man har gjort det samme en gang til !!! tror nesten at jeg skal begynne på politi skolen jeg ! og bli rånernes venn !

en stund etter at politi hadde stikki så kom taue bilen ! han karen var kul ! fortalte om jodrebilen sin. ! En bunnplate. ratt,pedaler,sete,ca200hk saab turbo mortor og Bur !!! hjelp ! han hadde vist laget bane hjemme på jordet !

Ellers kunne du bare ringt, så kunne jeg demonstrert hvor rått Quattro er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar.. ødela du nissan'n din?? det er ikke bra...

Håper det gikk bra.... Lykke til videre, alle dere som evt. håper å få hjelp av onkel blå....

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pacmania

men åssen klarte du å kjøre ut ? ;)

helt seriøst så har jeg INGEN aning!!!!! tror det var kombinasjonen av for høyt turtall, liten bakke topp, sving, nedoverbakke og glatt og sliept føre !!!!! plutsli så fikk jeg hjulspinn. så snura jeg 180grader. så satt jeg i snøfonna!!!

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Ellers kunne du bare ringt, så kunne jeg demonstrert hvor rått Quattro er.

Er ikke Quattro bare audi sitt svar på 4WD? Alle andre biler som har 4 hjuls trekk kaller det jo 4WD bortsett fra Audi som må ha et fansy navn på det(Quattro)? tror ikke Subaru eller Mitsubishi har noe dårligere 4 hjuls trekk...

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Er ikke Quattro bare audi sitt svar på 4WD? Alle andre biler som har 4 hjuls trekk kaller det jo 4WD bortsett fra Audi som må ha et fansy navn på det(Quattro)? tror ikke Subaru eller Mitsubishi har noe dårligere 4 hjuls trekk...

Quattro betyr 4 på spansk.... ikke værre enn det. Japsene bruker forskjellige navn de også..... 4WD, 4x4, AWD osv.... men ingen egne navn du forbinner med merkene.

Audi's konsekvente bruk av Quattro kalles merkevarebygging, noe Japanerne ligger et stykke bak iløypa på. For den som har lest litt markedsføring skjønner man at de har en opplagt fordel fremfor andre merker p dette området for øyeblikket. Dette har Subaru skjønt og gjør jo et iherdig forsøk med å kuppe AWD-navnet for tiden. Bare vent, de andre Japsene rapper nok den ideèn også :D

Jeep har Quadra Trac (eller var det Quadra Drive ?) men markedsføres ikke så hardt med det i Norge. VW har Syncro og 4-motion. Enkle markedsføringstriks med statistisk påviste resultater :D

Vorsprung dürch technic und markedsführung lol

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At audi er flinke til å markedsføre seg, er jo ett resultat av at de ikke får solgt dritten sin..Da er det brainstorming og hæla i taket i markedsavdelingen i Bondesrepublikken....

Men for all del, de er gode i teorien.......

For Japanerene går salget av seg selv......hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........

kiddie kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Nå må du ikke feie alle over en kam da lillegud...

Jeg hadde vært en tur ute hos Kew|ar i sommer med gamle audien og hadde problemer med ladingen,kom akkurat ut av vålerengeatunnellen og bilen daua...

klarte å trille meg til ensjøveien men der sa det stopp...

Ringte kew|ar og fikk han til å komme...

Men først kom det hmm... ja en politibil...

shit tenkte jeg... der sto jeg midt på natta med en audi som det var avskiltningsbejæring på,ulovlige dekk og ikke godkjent med så mye hester...

Hva gjør politiet?? Jo jeg forklarer at batteriet er flatt,de hjelper meg med å dytte bilen ut av veibanen og drar sin vei...:D

Kan ha noe med din tone/væremåte ovenfor de.... er som flere her har nevnt tidligere.... vær litt ydmyk;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

At audi er flinke til å markedsføre seg, er jo ett resultat av at de ikke får solgt dritten sin..Da er det brainstorming og hæla i taket i markedsavdelingen i Bondesrepublikken....

Men for all del, de er gode i teorien.......

For Japanerene går salget av seg selv......hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........

kiddie kiddie

Hehe... noter deg hvilke bilmerker det er meste reklame for på TV en kveld du ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider