LeifPer Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hvor langt er deres kjørt? mange reperasjoner etterhvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 kjørte 2 ekorn langs veien borti båten. Så kom fuglen og spiste pizza mens volvoen drakk øl! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 419000. bytta vannpumpe og servopumpe før jeg fikk den. reimhjulet på veiva kom trillende ut under bilen etter pådrag engang så dette og registerrevet bak reimhjulet måtte jeg bytte. stillt ventiler et par ganger. cluthen er aldri blitt bytta så dette sier vel sitt til at bilen er pent kjørt før min tid. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Min går fortsatt. Skal aldri repareres. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 152000.. reparert? bare slitedeler som bremseklosser og endeledd.. men det var pga det var feil. de som satt på servostyringa jeg kjøpte. eneste jeg skal gjøre nå er vel å skifte regreim og justere ventiler :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg