Phantom Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har da bestemt meg mer eller mindre om å lakkere bilen min i hvit perlemor, med blåskjær da.. Beholder all sort plastikk sort.. Noen meninger ? Bilen lakkeres etter planen i neste uke. Så enda er det mulig å endre plan dersom noen kommer med ett fantastisk fargetips Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Om du skal lakkere den hvit, så ville jeg lakkert all plastikk i samme farge også.. Ellers blir det seende så kjedelig og vanlig ut.. Hvit Golf med alle detaljer hvitt er tøft, og hvertfall i en perlemorfarge.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Joda, har vært vurdert å lakkere all plastic-fantastic. Men det er noe jeg tar på sikt... Må begynne å plastgrunne og styre for å få det til å holde ordntlig. Så lister og g60 breddere og slikt, samt deler av fangerne får holde seg sort en periode uavhengig av fargevalg. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hvit bil, med svarte fangere???? :S Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Altså ikke hele fangerne, men den delen av fangerne som ofte blir beholdt sort Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 ahhh.... delene av fangerne som ofte ikke blir lakket i det heletatt, bare plastikken liiksom? der? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Se i siste "The Golf+" der er det en golf som er lakka kvit, med svart plast, holdt på å dette av stolen når jeg så denne, var utrolig tøff. Bare hvis du vil ha litt inspirasjon til hva og lakke og hva og la vær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Takker for tipset :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg