sInnzYk Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 ris, ros? har tatt noen ting fra en bil zein moddet for ik så lenge siden.. håper ik du blir sur på meg ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Lønner seg å spørre først vet du.. selv om det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse.. Artige modder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 joa, lønner seg vel å spørre først.. menne regna med d ik gjorde noe.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hmm..som noen har fått med seg så hater jeg at folk tar ting fra andres sine modder uten å spørre så jeg skal holde kjeft jeg;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hey tidige modder ser du har tatt ting fra celicaen meg ob BOCH lag ja hehe .men siden du ikke poster p[DIGIMODS eller noen andre forum sAA gj0r det meg noe . men kunne sp0rt meg f0rst hehe .siden ikke bare MEG ha laget delenemen BOCH ogsA sA lenge han ikke sen det er det oki for megmen sp0r neste gang :P Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hihi.. bra du ik blir sint zein.. ;) takker for d.. neste gang skal j spørre deg Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 sint meg hhee neida :P alle lærer av feil ..bare pass på du ikke poster den noen andre steder ;) da blir du nok sikkert bare bannet :P men jeg må si fronten ble litt kul på den golfen :P hehe .så lenge ikke BOCH ser den så er det oki..men det eg meg som ha brusha den fangeren fra bunnen av min beste tror jeg .:) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hehe..neida.. bare ta det med ro du! :D skal ik poste den noen andre steder ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg