Chgr Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hei jeg har fire Kerscher BBS RX 3-delte felger. 17" er 8" fremme og 9" bak. Noen som vet hva disse er verdt? Hva bør jeg selge de for?? ( Er på 235 og 215 dekk men disse er helt slitte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Er det 4x100? Litt bilder osv da :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chgr Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by prophets Er det 4x100? Litt bilder osv da :) De er 5x120 Skal se om jeg kan få til et bilde. Er like de som Kim fra bergen har brukt på de to BMWene sine. Den gule og den blå M3'en. (men han har litt breiere felger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Hvor mye skal du ha da ? Hva impress er det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chgr Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by Richard Hvor mye skal du ha da ? Hva impress er det ? impresset er Et 35 Er ikke helt bestemt på å selge men får jeg en bra pris så kanskje.. er helt nye dekk på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg