Kehsi Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hallo folkens.. et par spørsmål ang pentool bare.. den skal altså stå på shape layers oppe i venstre hjørne !?! og så begynner man, men om jeg holder inne og drar en linje så ser den ut som en dårlig V. hvis jeg trykker en gang og så trykker en gang til en anna plass så blir det ikke bedre enn polygonal lasso-tool. så hvis noen bare kunne ta helt kort hvordan man bruker den saken her.. vet at Mspeed (tror det var han) la ut en pen-tool tutorial, men det ble ikke ikke noe bedre av det... OG, en ting til; når man farvelegger inni omårdet, er det alt+backspace som brukes? hvordan bruker man dodgetool osv inni der? håpast ni svarar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Kehsi hallo folkens.. et par spørsmål ang pentool bare.. den skal altså stå på shape layers oppe i venstre hjørne !?! nei..paths skal den stå på... resten kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med..men jeg ville bare ha lest litt bedre på de tutene jeg la ut for en stund siden..det var der jeg fant det ut..ellers er det bare å prøve seg litt fram... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg