krusty Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Onsker å kjøpe en dls a4 forsterker.. Alt av interesse.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 tor steinar har et par gamle gode dls genesiss four channel liggende...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by krusty Onsker å kjøpe en dls a4 forsterker.. Alt av interesse.. Dra på BRL og hør, jeg kjøpte min der grisebillig. Trur de har en til der. Btw. knallforsterker! Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hvor mye måtte du gi for din da? Var det brl på veteranen du kjøpte den? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by krusty Hvor mye måtte du gi for din da? Var det brl på veteranen du kjøpte den? Stemmer det ja. ...fikk den billig:D Men det er en sånn "special price for you" sak:p så jeg kan vel ikke si noe om den :p Ellers koster de 7500,- på Toyota Borgenhaugen, kan jo starte prutinga med det argumentet:p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Okay.. Har vært der borte og hørt.. Var jo liksom satt ned til 8999.. Lå på et bord hvor det sto 30-70% så sa han at det var billig og at dem ikke kunne gi prosenter på alt selv om det sto.. hehe.. også hadde dem en panasonic spiller på samme bordet og den kostet 5000 i fjord.. kunne få den for 4200.. helt latterlig.. når jeg fikk bedre tilbud et sted hvor det egentlig ikke var prosenter på den.. jævla tullinger der borte.. en kameret kjøpte også en aux plugg der.. elle bestilte, og dem sa han fikk den billig til 700 kr.. så når den ikke kom til avtalt tid ringte han til bilradiospesialisten og fikk den for 450kr.. men gidder ikke å betale 8000 kr for en forsterker som er av en utgått modell.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by krusty Okay.. Har vært der borte og hørt.. Var jo liksom satt ned til 8999.. Lå på et bord hvor det sto 30-70% så sa han at det var billig og at dem ikke kunne gi prosenter på alt selv om det sto.. hehe.. også hadde dem en panasonic spiller på samme bordet og den kostet 5000 i fjord.. kunne få den for 4200.. helt latterlig.. når jeg fikk bedre tilbud et sted hvor det egentlig ikke var prosenter på den.. jævla tullinger der borte.. en kameret kjøpte også en aux plugg der.. elle bestilte, og dem sa han fikk den billig til 700 kr.. så når den ikke kom til avtalt tid ringte han til bilradiospesialisten og fikk den for 450kr.. men gidder ikke å betale 8000 kr for en forsterker som er av en utgått modell.. Nå er det slik at forsterkeren ikke har gått ut, men de skal ha den ut av BRL pga. rocford fosgate-møka. De har ikke lov til å selge begge merkene, ja, BRL er ganske mygel. Men jobber man litt med saken, viser at du har litt peiling, og kommer med norske priser, så får de sikkert litt fart i sakene. Si at den koster 7500 i Norge helt ny på Toyota på Borgenhaugen, som er sant. Så må de klare å konkurere. Bare dra på toyota, og få de til å skrive prisen i katalogen. "Så du kan tenke over saken" :D og dra på BRL med den. Jeg fikk min forsterker en del billigere enn 7500,-, men hvor mye kan jeg vel egentlig ikke si, i og med at jeg fikk det jeg kjøpte ganske billig. Men den er helt klart verdt alle 7500,- NOK. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg