70c Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Jeg fant igjen dette spillet i dag, etter noen svake minner om en spinnende Viper på asfalt. Da jeg startet sakene ble jeg faktisk litt småimponert, på tross av alderen og den heller tvilsomme grafikken. Det var til tider ganske krevende å kjøre med Viperen, og jeg så også at det var muligheter for justering av camber, dempere, understell etc. I tillegg til dette er det manuell styring av gir, clutch, håndbrekk og seff gass. Konklusjonen jeg satt igjen med var at dette kan være et ypperlig lite spill til å øve seg på drifting, for det var faktisk gøyere enn jeg hadde trodd. Finn dette spillet og prøv selv, tenker å eksperimentere litt med innstillinger på bilen seinere. Man kan også male dekor selv, om man skulle ha ønske om å rice bilen litt opp. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 dette spillet er jo MINST 5 år gammalt.... var kult de første dagene. men . man blir fort lei.. Spillet er et helvete å kjøre i defirmot får man litt hjulspinn så er det kjørt.. :) men fett å dra piruetter og shit ja.:D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Gammel klassiker det der! Ratt til pc'n anbefales, da er det null problemo å ligge sidelengs så lenge du gidder :D Det er også mulig å laste ned andre biler og baner til spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Sports Car GT byr også på litt driftemorro. Ganske gammelt det spillet også Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 får ikke viper racing til og funke på maskina mi.. fant igjen orginal cden for ikke så lenge siden også... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 GT3 er også et litt tøft spill for noe driftemoro... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Outrun 2 er genialt driftespill. En del av konkurransene er netopp drifting! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Du har ikke spilt ordentli bil spill før du har prøvd lfs. :) Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg