bmw-styling Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Noen som skal dit? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Ehhh, den oransje Supran skal dit blah Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Det hadde vært skikkelig morro iallefall. Klart, pengene mine tilsier telt isåfall :D nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Jeg og et par til skal dit. Noen som vil kjøre i felles konvoi? Vi drar fredagen. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 dæven så mye som skjer i stockholm den helga da!! hehe først så er det 2 svære seminarer der..og nå får jeg vite om biltreff oxo.. helt greit at jeg ska dit da!! hehe.. har bare en ting å si.. knall! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Tjoho. Drar du på fredag? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by bmw-styling Tjoho. Drar du på fredag? vel..siden det (utfra hva jeg kan se) kun er meg som ska dra så tipper jeg at den var til meg..hehe :) ja, ska dra på fredag..ska på SEVEN semina med en av verdens rikeste menn den helga.. så det blir phet.. og jeg må jo se om jeg ikke kan komme ned til show oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 hmm, dette kunne vært gøy..er for lenge siden sist jeg vært i stockholm Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Ahh... det er meldt sol og flotters vær i helga! En schön dag i gamla stan :cool: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Tilbakemelding fra StreetCarsFest: HELT RÅTT!!! Bilene var gromme! Damene var gromme! Kan det bli bedre??? Nå kan dere angre dere :roll: :titties: :cocain: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 føkk.. jeg fikk ikke kommet meg på selve showet..så en god del biler som kjørte rundt i byn da.. på kvelden.. sikkert en god del av de som var fra showet!! mye fint å se på ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 På kvelden var det mye cruising i byen ja. Kjørte oss bort gjorde vi også et titalls ganger... Endte opp nesten i Gävle den ene gangen :D Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg