manics Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Jeg var så blond at jeg trodde Golf II fikk 90-fangere i 1990, men dette kan da ikke stemme... Har sett flere 91/92 modeller som har de gamle smale fangerne. Kan det være sånn at akkurat Pasadena-modellen har de gamle? Regner med at det er folk her som kan gi meg en god forklaring på dette!! Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Kansje noen som har bytta og vil ha "old school" stilen ? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Var det ikke i -88? Sammen med nye dører? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Fangerne kom i 90 og dørene kom i 88... Noen få modeller har blitt levert med små fangere også i 90 og 91. 92 modeller av Golf 2 tror jeg ikke finnes, er nok 91 modeller som er registert i 92. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Kansje noen som har bytta og vil ha "old school" stilen ? Neppe, de to bilene jeg har sett har vært kjørt av voksne mennesker og er mer eller mindre urørte.. Syntes det er rart....trodde ikke Pasadena skulle være en billigutgave, men kanskje??? Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Baldrick 92 modeller av Golf 2 tror jeg ikke finnes, er nok 91 modeller som er registert i 92. Trodde det samme, men ut ifra chassisnummeret skulle det være en 92 modell. Men mye mulig du har rett, jeg har ikke peil. Fikk info fra en som jobber på delelager. Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Pasadena var vel også en billig utgave, den kom ihvertfall om ikke i Norge med 1,3l motor Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Fangerne kom på 1990 modellene både GL og GTI modellene. CL hadde fortsatt de små helt til Golf III kom. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Polo Classic Fangerne kom på 1990 modellene både GL og GTI modellene. CL hadde fortsatt de små helt til Golf III kom. Da er sikkert Pasadena en videreføring av CL-modellen.. Kan det stemme? Men den har 1.8 den jeg sikler på da.. Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 G60 Ltd hadde også små fangere :D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Baldrick G60 Ltd hadde også små fangere :D Men de er større en de vanlige CL-fangerne, blinklyset er det samme som på 90-fangerne, og for ikke å glemme den blå listen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 har ikke golf2 syncroene de små fangerene også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Jeg har tittet litt på syncroer nå om dagene, og en urør 91 modell syncro fra Tyskland hadde små fangere. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Syncro og Pasadena har små fangers ja.. Pasadenaen var ikkje en billigutgave, men noe midt i mellom CL og GL. Med en egen lakk, et litt spesi interiør og kun som 2dørs var den kanskje en "Fire and Ice light"? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Syns da så sikkert jeg så en 4 dørt passadena på høggeren her for en liten tid siden. Passadenaen var vel bare en måte å få ut litt eldre deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg