Jeez Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Ja.. nå bare tulla eg 2 og 4 dørs. Og jo, det høres ut som en fin teori det med gamle deler ja.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Høres jo litt trolig ut at de prøver å få ut litt gamle deler, og da er jo "spesialutgaver" rette måten å gjøre det på.. Har liksom reagert litt når jeg har sett 91-modeller uten 90-fangere liksom... Trodde jo det var en grunn til at det het akkurat "90-fanger".. ;) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by manics Høres jo litt trolig ut at de prøver å få ut litt gamle deler, og da er jo "spesialutgaver" rette måten å gjøre det på.. Har liksom reagert litt når jeg har sett 91-modeller uten 90-fangere liksom... Trodde jo det var en grunn til at det het akkurat "90-fanger".. ;) Ikke uten grunn at det blir kalt GL-fangere i Tyskland da....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 90-fangerene kom sent i 89 ( november tror jeg), men tror også at det bare var for de litt "finere" modellene ( GL,GT,GTi, osv. Har en nabo som kjøpte en ny golf sport i 1990 som fortalte meg dette, men han hadde ikke 90 fangere, vet ikke hvorfor......) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Det er i August Volkswagen presenterer nye modeller. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 småartig da.. gjøre en ting ut av det.. har de virkelig alltid gjort det? siden dag 1? kult X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Siden 1965 bare, før det så var det årsskiftet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg