PNossum Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hei Suvdal! Digger Golfen din! :D Nydelig bil du har fått til.. Lurer på noe: - Har du priser på alt du har gjort med bilen din? Trenger ikke være helt nøyaktig pris, men bare sånn ca.! - Har du adresse til hvor jeg kan få skaffet diverse? - Flere bilder? 19" ATP Flash 235.35-19 H&R Justerbart senkesett H&R stabstag R32 frontfanger SGI cupleppe Rieger lyktelister In-Pro "Angel eyes" frontlykter Magic colour Rød\hvite baklykter Klare sideblinkers Je-design sideskjørt Je-design takvinge Rieger hekkskjørt Clean bakluke Remus custom "R32 eksos" Clarion Vrx928rvd tvtuner\mp3\dvd +++ spiller RF og Polk\Momo stereo Chippa Ram Air åpent luftfilter Håper på svar! :) Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hei! Om du skal ha en sånn spiller har jeg en liggende! kan få kjøpe den om du vil.. Den selges med tv tuner! har også endel annet anlegg som skal selges om du er intr. Mv.h Marius Resvold Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by PNossum Hei Suvdal! Digger Golfen din! :D Nydelig bil du har fått til.. Lurer på noe: - Har du priser på alt du har gjort med bilen din? Trenger ikke være helt nøyaktig pris, men bare sånn ca.! - Har du adresse til hvor jeg kan få skaffet diverse? - Flere bilder? Håper på svar! :) Heyy.. Takker så mye for positiv omtale, men nå skal det sies at det ikke er jeg som har stylet opp bilen da... Liker ikke ta på meg kreditt for andres jobb :) Sitter på jobb nå, så har bare noen få bilder som ble tatt på høst cruisinga til Lillehammer. Når det gjelder priser kan jeg sjekke dette nærmere når jeg kommer hjem igjen i dag. Mvh Ørjan Suvdal Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PNossum Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Ok! Venter jeg..! :) Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Suvdal Heyy.. Takker så mye for positiv omtale, men nå skal det sies at det ikke er jeg som har stylet opp bilen da... Liker ikke ta på meg kreditt for andres jobb :) Sitter på jobb nå, så har bare noen få bilder som ble tatt på høst cruisinga til Lillehammer. Når det gjelder priser kan jeg sjekke dette nærmere når jeg kommer hjem igjen i dag. Mvh Ørjan Suvdal får ikke frem bildene..Interessert i å se! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Photobucket`n min tippa over av en eller anna merkelig grunn... Så har skjedd no drit. Sjekke det ut litt j. Edit: Da har jeg sjekka det ut ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg