fribbern Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 hvilke nett forhandlere har det største utvalget av bilsterio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Bilradiospesialisten har et fint utvalg :) Eller så kunne du gått inn på Ice Audio, som selger Focal og Audison, veldig gode høyttalere (+sub'er) og forsterkere, se på priser og bilder, og etterpå sett på forhandlere i ditt område og handlet derifra. Hvis du kjøper fra en forhandler, har du mulighet til å prute litt også ;) "Ja men jeg har bare 10.000 jo, ikke 12.000" pleier oftest å fungere :D (markedet i Norge har 40% avanse i snitt, ref. forelesning på BI Oslo, derfor taper dem ikke mye penger på å selge prutet). Penger spart er penger tjent :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 jeg har vært inne på pioneer sin nett side. og der har dem mye fint. tror du det går å skrive ned det jeg finner der og så dra til en forhandler for å så at dem bestiller det til meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Fribb jeg har vært inne på pioneer sin nett side. og der har dem mye fint. tror du det går å skrive ned det jeg finner der og så dra til en forhandler for å så at dem bestiller det til meg?? Det går helt sikkert.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Fribb hvilke nett forhandlere har det største utvalget av bilsterio? Selger stort sett via nett, men har ikke så mange produkter ute på web og skal ha opp en ny webshop osv. Men forhandler mange gode merker.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hva prioriterer du? Dunk-dunk eller kvalitet? Budsjett? My fancy spiller høyt, men ikke fullt så bra :p Hvis du bestemmer deg for noe, kan du skrive det her så kan vi sikkert veilede deg om det er et trygt eller dumt kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 jeg har jo også godt utvalg da, vil jeg si. akkurat nå lager jeg ny side og web shop så det ligger ikke så mye ute. når det gjelder prioriteringer så prioriterer vi både god lyd og super dunkende bass (db drag for å si det sånn) men først og frems så skal det tåle mye Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 jeg synes god lyd er vikrigere en bass. slik det er nå så jeg jeg en forsterker og sub. trenger jeg da bass i høytalerene i dørene? jeg kjører en mondeo 97 modell. den har 6*8 høytalere i dørene. Hva kan jeg få plass til der? For det ligger ikke så mye 6*8 høytalere på markede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindex Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Definisjon på det perfekte anlegg? : Så pent du kan hør og så høyt at du dør! :D Siter Honda S2000 2000 mod.. div mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg vil gjerne BUMP'e opp denne tråden. Jeg trenger en update på nettsider her på jobb, har surfet gjenom så mye nå att. :D -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hvilke nett forhandlere har det største utvalget av bilsterio? Jeg har ganske så bra utvalg av Bilstereo... Soundstream, Fusion & TRU-Technology Mvh, Conar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 http://www.solen.ca har ganske mye BRA bilstereo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mojomann Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 http://www.dreamtm.no der er det mye bra og ikke minst billige priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 jeg har vært inne på pioneer sin nett side. og der har dem mye fint. tror du det går å skrive ned det jeg finner der og så dra til en forhandler for å så at dem bestiller det til meg?? Sender du inn mail til meg, og forhåndsbetaler, så sender vi direkte til deg! Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Sender du inn mail til meg, og forhåndsbetaler, så sender vi direkte til deg! DU har PM -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg