projektRUST Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Følgende ligger og samler støv, og skal selges unna for å gjøre plass til mer rot: Bud kan du gi til meg på PM. Delene befinner seg i Ålesund. 91 mod dører, 3 dørs - lilla metallic - m/ elektrisk justerbare speil - førerdøren har en bulk helt fremme, ikke store problemet å rette denne. - SOLGT til mannen med golfen 91 mod orig G60 sideskjørt og breddere - brukt, ene skjørtet mangler et plastdeksel. - SOLGT 91 mod orig støtfangere fremme og bake. Fremre støtfanger er løs fra selve jernet, dette er ikke noe problem å fikse. Blinklysene mangler innmat. "Catkiller" montert på den. Bakre fangeren mangler deksel over slepekrok. Lakkert i lilla met. - RESERVERT (bakre fangeren) Bilder: http://jeje.je/creative/bf/90fanger/www/ Uorig fremre 90 fanger m/ sotede blinklys m/ innmat. Som ny, ulakkert. - RESERVERT Bilder: http://jeje.je/creative/bf/90fanger/www/ Så litt tjafs: Orig Hella tåkelykt, venstre side (førersiden). Ingen sprekker i glass/plast. - 350,- / bud Bilder: http://jeje.je/creative/bf/hella/www/ 2-lykters grill med 5 riller, emblem + nedre grillist. - 100,- / bud Bilder: http://jeje.je/creative/bf/grill/www/ Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 hvaskal du ha for 90fangerene og bredderene plus skjørt?? evt pris på dørene?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hvor mye skal du ha for den? Bor i Ålesund så kan hente den... Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Dørene 1500,- / bud Fremre uorig 90fanger 700,-/bud Skjørt og breddere 1300,-/bud Orig bakfanger 650,-/bud Orig framfanger med løst pølseskinn 450/bud Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Er skjørt og breddere solgt? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 har sendt deg en pm..venter på svar Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 da skal jeg ha dørene og den uorginale fremfangeren..send meg en pm med et telefon nr jeg kan få tak i deg på.. innboxen din er full! Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Cereal da skal jeg ha dørene og den uorginale fremfangeren..send meg en pm med et telefon nr jeg kan få tak i deg på.. innboxen din er full! Heisann, har sletta litt pm'er nå. vet ikke om du fikk med deg det, men hovedposten er oppdatert. Den urig fangeren er foreløpig reservert til en lokal kjøper.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 men da var d den orginale jeg mente.. kan du sende tlf nr på pm? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 jeje.je den er besvart :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Bumpedumpe.. Noen som trenger cossie IC? Jeg har en til overs.. send PM! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hva skal du ha for 90 fangeren som trenger litt fix? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 *nogelunde offtopic* Ettersom at du har solgt g60 skjørt/breddere, så tenkte jeg og spørre om det er noen som vet om noe sted man får kjøpt dette nytt? Og om det er veldig uaktuelt å få dette til 4-dørs? Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg