Turboed1 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P chippen er mappet for 1,05bar, men ettersom jeg ikke har bruk for chip--- (maf) har jeg skrudd ned til 0,9bar. Dette for å slippe å blåse pakknigen helt midt i sommer. Har lurt på å få laget tre-lags stål-toppakninger til 944'en...noe interesse for det,så kan vi lage flere...skal lade litt over to kg,så da trengs det.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har et widefire sett liggende.. men.. pris på stålpakningene da? Hva ellers har du gjort med bilen Turboed1? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hepp, hepp. 2kg ladetrykk er mye. Hvorfor vil du pøse på såpass? Med en skikkelig matchet turbo henter du fint ut 400rwhp@1.3kg. 2kg vil nok kreve vann- eller metanolinnsprøytning for ikke å detonere (eller 110+ oktan). Hva er planene? Høres spennende ut. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P Har et widefire sett liggende.. men.. pris på stålpakningene da? Hva ellers har du gjort med bilen Turboed1? Prisen vet jeg mer om med en gang jeg vet omtrentlig antall...desto flere som handler,desto billigere per pakning. Skal customlages. :) Jeg? Jeg bare lager front og bygger motor jeg...resten av bilen er opp til porsche_dude her på forumet,som er eieren av vogna.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by schnellfahrer944 Hepp, hepp. 2kg ladetrykk er mye. Hvorfor vil du pøse på såpass? Med en skikkelig matchet turbo henter du fint ut 400rwhp@1.3kg. 2kg vil nok kreve vann- eller metanolinnsprøytning for ikke å detonere (eller 110+ oktan). Hva er planene? Høres spennende ut. Målet er 250+ hp...per liter,på 98. Krever ganske mye modifikasjoner,og kam-/turbo-/ og innsugs-delene må tilpasses/lages spesifikt til denne motoren. VP CSP er for banebiler det...ikke gatebiler. :) Ikke så ekstremt i forhold til å hente 300+hk per liter på 95 oktan i en 2-liter...går bare hvis alt er designet for max VE på det turtallet du vil gasse på...i dette tilfellet blir effekttoppen på rundt 7200 rpm. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parkering & Service Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hjelp meg å bli kvitt min 86 mod. 951 motorpakke er dere greie. Komplett motor med styringsenhet. (sandèn chip og westgate +++) Ekstra turbo og topp medfølger. Dette passer med enkle modifikasjoner i både 924 og 944! Og øker verdien på bilen med min. 50k! Ca: 275 Hk og 430NM Prisantydning: 35.000,- Mob:91 73 78 73 Pengene går til et godt formål: rigger om bilen til roadsport klasse A Bilen ligger til "salgs" øverst på side 3 Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Parkering & Service Hjelp meg å bli kvitt min 86 mod. 951 motorpakke er dere greie. Komplett motor med styringsenhet. (sandèn chip og westgate +++) Ekstra turbo og topp medfølger. Dette passer med enkle modifikasjoner i både 924 og 944! Og øker verdien på bilen med min. 50k! Ca: 275 Hk og 430NM Prisantydning: 35.000,- Mob:91 73 78 73 Pengene går til et godt formål: rigger om bilen til roadsport klasse A Bilen ligger til "salgs" øverst på side 3 Mvh Espen Skulle gjerne shoppa,siden jeg har et 951-karosseri liggende her...men har ikke råd,dessverre. :( Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Espen, hvilken ekstra Turbo (26/6?) ekstra topp = orginal ? med ++++ , mener du? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parkering & Service Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P Espen, hvilken ekstra Turbo (26/6?) ekstra topp = orginal ? med ++++ , mener du? k-26, ja. men selger den helst sammen med motoren da den turboen som sitter på er litt sliten!! har mye motorparts ref annonsen i deleavdelingen!! ring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.