Havdal Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Er ikke sikker på betegnelsen på turboen jeg, vist det er det du sikter til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by Havdal Er ikke sikker på betegnelsen på turboen jeg, vist det er det du sikter til Den jeg prater om er den samme som sitter org i 1,8T (golf 4 for ex.) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Ah..ja det kunne passet meg fint kanskje..:) Vist den ikke blir litt for stor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 K03 er standard turbo i de aller fleste Polo G40 Turo kit, så den skal nok passe. Skal godt gjøres å få noe annet enn G40 turbo til å holde med turbo. Den har sterkere veiv og stempler (lav komp), andre ventiler og er den eneste med bankesensor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Jeg har en K03 fra et kit til G40 ligenes, den er ikke brukt mye da de 2 siste årene har jeg hatt en del tekniske problemer spes girkasse, noe også Frode kan bekrefte. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hva har du tenkt deg for den da? :) Planen min er egentlig å bygge en motor iløpet av vinteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by Havdal Hva har du tenkt deg for den da? :) Planen min er egentlig å bygge en motor iløpet av vinteren.. Jeg har hatt turbo`n i to sommere og den har ikke gått mer en 3-4000 km. så 5000,- fikk jeg beskjed om at ikke er en høy pris. INT.? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Tror nok jeg skal vente med turbokjøp, til jeg finner ut om jeg skal gidde å bygge motor til denne bilen eller ikke..Men uansett, takk for tilbudet:) Kontakter deg sikkert senere en gang og hører om du har noe snacks liggende..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 5000,- for denne er jo grisebillig. Den er jo knapt brukt. Har vel knapt vært over 1 bar i ladetrykk heller Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg