VeilsideRX7 Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Jeg skal nå selge min 2-dørs e21 318i. Bilen har gått rundt 200.000, skal dobbelsjekke dette i kveld. Motor og gir er i perfekt stand, bilen har innsprøytning og går helt greit til å være så gammel. Bilen har bra lakk, og den var rustfri sist jeg sjekket. All rust ble tatt for ca. 2 år siden, og da ble den også hellakkert. Bilen har E30 M-tech fører og passasjerstol. Mangler: For å få bilen EU-godkjent trengs ny frontrute, bremseklosser foran og 5 min sveising for å tette en ubetydelig eksoslekkasje. Bilen er avregistrert. Bilen selges til høystbydende over 5000 ,- Perfekt lekebil til vinteren :D Ta kontakt på 95 18 11 18. Jeg vet ikke hvor ofte jeg er innom her, så fortvil ikke om jeg svarer sent. Det beste er nok å ringe/sende SMS. Kjell Aage. Siter - 1996 Mazda RX7 RS Veilside, Öhlins, PanSpeed, Feed, AutoEXE, REamemiya, Trust, Recaro, Mazdaspeed, Work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ska du selge god bilen så billig???? Det er jo en bil i meget god stand det der,må være verdt mer. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg