Gå til innhold

Demo anlegg selges BILLIG!!

Ranger emnet

tfac

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal selge mitt demo anlegg som delvis sitter i min golf! Grunnen til at varene skal selges, er pga en kontrakt oppsigelse mellom butikken bilen er demo for og et annet firma som leverer noen av deres varer.

Anlegget som selges er: 1stk Emphaser EA2500D (7000kr), 2 stk Emphaser EA4150D(7000kr stk), 2 stk Emphaser E12SPL-X3(2500kr stk), to sett med dør høytalere Emphaser ECP-XT3 serie(usikker på pris).

Det ligger bilder og spesifikasjoner på http://www.emphaser.com

2 kanaleren og den ene 4 kanaleren ligger ubrukt i eske, resten er brukt en mnd! Det følger kvittering og garanti på varene. Alt selges samlet for 27000kr. Veil pris på forsterkerene er 10000kr stk, basserene 3800kr stk, front sett og re-fill (bakhøytalere) ligger på rundt 4000kr pr sett. Ønsker kun seriøse henvendelser! Varene befinner seg i Hamar, og kan sendes hvor som helst.

Mv.h Marius Resvold

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tfac

Hei. Jeg skal selge mitt demo anlegg som delvis sitter i min golf! Grunnen til at varene skal selges, er pga en kontrakt oppsigelse mellom butikken bilen er demo for og et annet firma som leverer noen av deres varer.

Anlegget som selges er: 1stk Emphaser EA2500D (7000kr), 2 stk Emphaser EA4150D(7000kr stk), 2 stk Emphaser E12SPL-X3(2500kr stk), to sett med dør høytalere Emphaser ECP-XT3 serie(usikker på pris).

Det ligger bilder og spesifikasjoner på http://www.emphaser.com

2 kanaleren og den ene 4 kanaleren ligger ubrukt i eske, resten er brukt en mnd! Det følger kvittering og garanti på varene. Alt selges samlet for 27000kr. Veil pris på forsterkerene er 10000kr stk, basserene 3800kr stk, front sett og re-fill (bakhøytalere) ligger på rundt 4000kr pr sett. Ønsker kun seriøse henvendelser! Varene befinner seg i Hamar, og kan sendes hvor som helst.

Mv.h Marius Resvold

Er de prisene du sier der NYpris? for i såfall så selger du det jo tilnermet nypris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny pris, og veil prisen står der ja.. Kun en forsterker og de vanlige høytererne er brukt! Resten ligger orginalt i ekse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil ha et bra anlegg til en billig pris...! Da går jeg over til bud på varene!

Opp opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider