gjerms Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hei!!! Jeg har følgende bil: AUDI s4 93 mod 2,2 Turbo Den skal jeg bytte plugger på, skrudde forresten opp en og så på den, merkelige plugger. Skal det være longlife plugger jeg skal kjøre på? eller???? Type og pris noen som vet? og hvor det er billigst og kjøpe disse pluggene! Håper på svar! Noen som har en støtfanger til salgs? original til denne s4en? gi meg beskjed, om du har en eller kjenner noen som har...;) ;) Siter Mvh Gjerms -------------------------------------------- A3 1.8T -------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 jeg betalte ca 700 kr hos møller,har lik bil som deg. Siter FOUR RINGS TO RULE THEM ALL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerms Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by annelise jeg betalte ca 700 kr hos møller,har lik bil som deg. Ok, vet du hva intervalet på disse pluggene er? om dem kan gå 20000km eller 50000km? finnes det kun et alternativ, da tenker jeg også på hvorlenge dem kan gå... Siter Mvh Gjerms -------------------------------------------- A3 1.8T -------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerms Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Ringte møller Ensjø nå. På 94 modell var det 60000 og på 93 modell var det 30000km.. Hvorfor kunne det ikke vert 60000km på min også? og hva er forskjellen på 94 og 93 modell????????????????? Siter Mvh Gjerms -------------------------------------------- A3 1.8T -------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 det hørtes merkelig ut,jeg mener at han på møller sa at jeg kunne kjøre 60000 på de pluggene jeg kjøpte. Siter FOUR RINGS TO RULE THEM ALL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg