Andrew Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Er det noen som har info og mulig historie på denne bilen? var meget rimelig iforhold til km-stand....... salgsann Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Den virket jo veldig billig da, syns det er noe som skurrer her! Import kanskje, og ikke betalt avgifter for den? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Andrew Er det noen som har info og mulig historie på denne bilen? var meget rimelig iforhold til km-stand....... salgsann Hei! Kom også over denne bilen:D men har også følelsen at det lukter litt av denne. Snakket med fyren, og han fortalte hva som måtte gjøres, og det virket ikke som han la skjul på noe. Han hadde byttet baksetet, og da ringte det en liten bjelle for meg for var det ikke en hvit Gt-r som sto til salgs for et drøyt år siden med ødelagt baksete? Noen som husker? -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by kaizer Hei! Kom også over denne bilen:D men har også følelsen at det lukter litt av denne. Snakket med fyren, og han fortalte hva som måtte gjøres, og det virket ikke som han la skjul på noe. Han hadde byttet baksetet, og da ringte det en liten bjelle for meg for var det ikke en hvit Gt-r som sto til salgs for et drøyt år siden med ødelagt baksete? Noen som husker? -R- Jo, erindrer noe om det samme... Mulig er har en utskrift av salgsannonsen hjemme. Var den tiden da eg begynte å se etter ny bil.... Skal sjekke! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Har den eller har den hatt norske skilter? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Om jeg ikke husker helt feil var den bilen til salgs når jeg kjøpte den første gtr'n min. Var ødelagt baksete ja, tror det var noe annet dritt med den og, bulker, dårlig lakk osv, men er ikke sikker på om det var den bilen der. Merkelig lav pris da, tror det er noen små men mange ugler i mosen der :( Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 var jo akkurat 1 på forumet som solgte sin GTR for 90k, og den var ombygd, synes de fleste ombygde ligger på den prisen. den kan jo være ombygd, er den ikke det er eieren dum eller bilen er et høl Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 ja eg og husker en kvite GTR med malingsflekk i baksetet, da var den vist noe bulkete også! men...spørst om vi drit i denne her og heller legger i litt mere kontanter.. tipper det er ganske sprengkjørt også, iogmed gutten har "ferskt" førerkort...=skiftet kassa, gjort av en kompis..utslitte bremser.osv Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Er det strips jeg ser på stab.staget? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 ja det ser ut som at den JÆVLA tunge strømmkabelen er godt festa, sikkert nøye oppmålt mellom stripsa, med tanke på god klamring og strekkfaren av kabelen under drift...:op Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Zwan Er det strips jeg ser på stab.staget? :rolleyes: HAHAHAHHAHA:D Strips faktisk.... Det har ikke jeg på stabstaget mitt, skal ta med noen hjem fra arbeid å stripse fast en eller annen kul slange der, virker jo ganske genialt....eller? :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Puff HAHAHAHHAHA:D Strips faktisk.... Det har ikke jeg på stabstaget mitt, skal ta med noen hjem fra arbeid å stripse fast en eller annen kul slange der, virker jo ganske genialt....eller? :D Det var det jeg tenkte også.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Andrew Er det noen som har info og mulig historie på denne bilen? var meget rimelig iforhold til km-stand....... salgsann ikke si at du har lyst på den dritbilen der??? det er den ikke værdt azz...hadde heller brukt pengene på en... tja...du kan jo tenke selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg