Tarjei_Hugaas Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 har noen ting som bare ligger og tar plass som jeg må bli kvitt Jettafront - 400 kr (betalte selv 1200 og har aldri brukt den) Corrado Dørsider (sorte) - 200 kr. Send Pm hvis noen er interresert, skulle ikke tro det var alt for dyrt og noen må da ha brukt for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas har noen ting som bare ligger og tar plass som jeg må bli kvitt Jettafront - 400 kr (betalte selv 1200 og har aldri brukt den) Corrado Dørsider (sorte) - 200 kr. Send Pm hvis noen er interresert, skulle ikke tro det var alt for dyrt og noen må da ha brukt for dette? passer dørsidene i 4dørs golf2? fremme..... kunne du fikset noen bilder? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Ble litt provisert av den idiotiske topicen. Til alle - Lag skikklige topicer !! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas Corrado Dørsider (sorte) - 200 kr. Passer to-dørs, right? Plass til høyttalere i disse? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 vet ikke, men er plass til høytallere i de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Corrado dørsider smukk bang bang inn i en Golf 2 ? ehm.. tror ikke det :o "Modifisering" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Ingen som er interresert i dette? da må jeg bare hive det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg