eivind windspoll Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by -TS- Hører imorgen formiddag, hvis de ikke er med skal jeg forhøre meg om hvor man kan får tak i disse. Flott! mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Senterdekslene følger med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Syyykt fete felger da! :) Hadde de passa noen bilene mine hadde jeg kjøpt de på flekken! :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Xenon Syyykt fete felger da! :) Hadde de passa noen bilene mine hadde jeg kjøpt de på flekken! :) :D De er knall tøffe! Sikkert derfor de akkurat ble solgt å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by -TS- :D De er knall tøffe! Sikkert derfor de akkurat ble solgt å. Kjøpte de ikke for morro skyld ;) Tror faktisk ikke jeg klarer å bruke de som vinterfelger. Får spare de til våren kommer. De fortjener ikke å bli dratt gjennom salt og dritt. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Dinglevims Kjøpte de ikke for morro skyld ;) Tror faktisk ikke jeg klarer å bruke de som vinterfelger. Får spare de til våren kommer. De fortjener ikke å bli dratt gjennom salt og dritt. Hehe, nei de er litt for strøkne til å brukes på vinteren egentlig. Uansett.,, gleder meg til å se de på bilen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by -TS- Hehe, nei de er litt for strøkne til å brukes på vinteren egentlig. Uansett.,, gleder meg til å se de på bilen din! Gleder meg til det selv. Tror faktisk de skal prøvemonteres i Photoshop med en gang ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg