eiriklh Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hvor mye hadde du senka den golfen ? lurer også på hvor mye du måtte senke poloen ( 2?) for å få det til å bli kult? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by eiriklh hvor mye hadde du senka den golfen ? lurer også på hvor mye du måtte senke poloen ( 2?) for å få det til å bli kult? vel på golfen hadde jeg gewinde nesten i bunn, var vel ca 1 cm igjen med gjenger tenker jeg, 90mm ellerno i den duren kanskje.. på poloen hadde jeg 100mm forran, og det subba ikke en eneste gang i skjermen, og 80 bak, der subba det ooofte!! var mer en en seters bil da.. hehe, evt med tynne anorektiske blondiner.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 fortsatt til salgs? følger det med dekk, hvis ikke, hvor mye koster det for dekk til disse felgene? send gjerne svar via mail: wiggoc (@) online.no takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Ja, er de fortsatt til salgs? Er noe interessert. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 disse er fortsatt tilsalgs ja!! uten dekk! 4500kr betalte jeg for dekk, uten no voldsomt med prosenter... løp og kjøp!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by TurboPolo disse er fortsatt tilsalgs ja!! uten dekk! 4500kr betalte jeg for dekk, uten no voldsomt med prosenter... løp og kjøp!! sendt deg en PM! legg gjerne ut noen bilder med felgene på Polo'n :D mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Hvor er det man fpr kjøpt seg slike felger her i Norge? Syntes de var fete, men jeg skulle gjerne hatt de i en annen farge og med litt annet offsett. Er det disse de selger hos gundersen? (står utstillt noe lignendet i butikken) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg