Udrugn Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Rutesenkere, sånn film man har øverst i frontruta, er jo ikke lovlig. Har selv fått erfare dette når jeg blei stoppet. Da mente de at alt som ikke var orginalt var ulovlig å ha i frontruta og siderutene foran. Fikk idag høre at hvis man skrur av solskjermene inni bilen så er det lovlig. Hørtes nesten rart ut. Men om noen skulle klare å oppdrive denne regelen er det jo bare å ha den klar når de kommer å skal være idioter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Solskjermer er jo til for å hindre at sola blender deg når sola skinner i fleisen. Streamer hindrer sola permanent. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by bmw-styling Solskjermer er jo til for å hindre at sola blender deg når sola skinner i fleisen. Streamer hindrer sola permanent. ikke nødvendigvis..mange bruker solfilm der istedetfor klistremerke.. har aldri hørt om at det var lov hvis man tok ut solskjermene..men jeg kan jo ta feil. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 har hørt at man ikke har lov å ta vekk solskjermene i bilen da det er et "viktig hjelpemiddel".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Udrugn Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 På samme måte som rutesenkeren er et viktig hjelpemiddel. Jeg har aldri fått så mye sol i trynet som etter at jeg tok av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 samma her...tok den av forige uke å det er helt jævli med den sola nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Udrugn Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 det virker rart, men om dette stemmer må vi jo benytte oss av det.. Noe sted på nettet hvor man kan få sett de forskjellige reglene osv? Tviler på at biltilsynet gidder å leite fram noe slikt for oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 § 31-3. Vindu på bil 5. Bil skal ha solskjerm av tilstrekkelig størrelse foran førerplassen. Jeg Har vurdert å få stripe på innsiden av ruten, men det er kun i drømmeland ennå, vet ikke om det blir realisert. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Udrugn Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 men hjelper det deg no særlig da? Hvis man kjenner på filmen fra innsiden vil man jo merke at den er uorginal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hvis man kjenner på filmen utvendig er vel ikke det noe stort bedre... ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Udrugn men hjelper det deg no særlig da? Hvis man kjenner på filmen fra innsiden vil man jo merke at den er uorginal? Joda, men poenget var at det blir en "innvendig solskjerm". Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg