audi 100 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 noen som vet om et godt tips for å få på nye eksosklemmer til 1,6 liters golf? De klemmene som står mellom eksosanleggget og eksosmanifoilen. De er jo faen så vanskelig å få på + at det er ganske trangt på den ene siden Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Søk! Heter C-klemmer eller no sånt :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 det enesete jeg fant var dette: "Trikset er bare å finne et verktøy som er lite nok til å komme ned i og strekt nok til å utvide klemma. Laget ett relativt enkelt med og ta en pinnbolt med to armer på, den ene i bunn var fri og roterer, mens den øverste er gjenget. har laget hode på pinn bolten, slik at når du skrur på den går armene fra hverandre eller nærmere". ....som jeg ikke forstod så mye av, bedere hvis det er noen bilder i tillegg Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.Hansen Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ser at denne tråden er gammel, men kan bare si at jeg tredde disse c klemmene over skrustikka og skrudde den fra hverandre, satte så en bolt imellom slik at den holdt seg "åpen" Så var det bare å holde den på plass imellom manifoilen og eksosrøret og vippe vekk denne bolten med et skrujern, piece of cake ;) Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg